DUCATI-TOPIC deel 49 * DCN feest 28-11-2009 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
quote:
DME3 schreef op 22 oktober 2009 @ 16:29:

[...]

Remt ie ook beter nu? Ik heb al een dubbele schijf, maar vind het qua remmen nog niet je dat. Hard remmen gaat niet echt met 2 vingers, dan worden de andere 2 geplet door 't hendel te ver te trekken.



Klopt, of ik heb nog steeds lucht ergens, of de rempomp te klein(is de originele PC13)
misschien eens 1 van een 900 scoren)
 
he alweer een nieuw topic :9 :9

net even bij termaat geweest. alvast wat ideen opgedaan voor het nieuwe pak/helm/laarzen :9 kost wel wat allemaal -O-
 
DesmoDinges present

:] :]


full
 
jah, maar prijzen zijn niet verkeerd daar :)

Zo, even formuliertje ingevuld om lid te worden van de dcn *O*

goed bezig *O* *O* *O*

nee daarom maar alles in 1x kopen :Y :Y hing een mooie alpinestars overall, 2010 model, niet al te duur. en heb ook een xlite gepast (niet dezelfde als jij hebt uiteraard) en die zat best goed :Y :Y arai is weer de overtreffende trap qua comfort en mogelijkheden. de suomy vandal was er helaas niet in mijn maat.
 
goed bezig *O* *O* *O*

nee daarom maar alles in 1x kopen :Y :Y hing een mooie alpinestars overall, 2010 model, niet al te duur. en heb ook een xlite gepast (niet dezelfde als jij hebt uiteraard) en die zat best goed :Y :Y arai is weer de overtreffende trap qua comfort en mogelijkheden. de suomy vandal was er helaas niet in mijn maat.


De voglende helm van mij wordt geen kliksluiting meer... ik vind het toch op de lange duur niks, doe mij maar weer de good old dubbel d...

Het klikding drukt in mn bakkes, en aan de zijkanten/kaken gaat ook pijn doen na een lange rit
 
Ter ere van alweer een Ducatitopic(....) heb ik zojuist me huidige meuk te koop gezet, het langere rijden gaat helaas toch/nog niet zo goed als gehoopt. Dus als het toch alleen maar kortere stukken kan, dan moet en zal er weer een Duc terugkomen. Ik denk vooralsnog aan een ST(3?), maar zou ook een andere kunnen worden, een 1000SSie of zelfs zo'n MTS....... }) En wellicht wat ouds erbij voor het DCR gebeuren *D


Zijn dat goede voornemens of wat!?!

*O* :? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hele goede voornemens!
 
Passen bij Termaat en online bestellen kan ruim 200 schelen :+

Dat dacht ik ook, Arai gepast bij bovengenoemde en besteld in Amerika ( scheelt ruim 200 euro) via Ebay, seller had meer dan 20000 feedbacks en een positief percentage van 99,6%. Dus klik en besteld, duurde ruim een maand voordat hij in Nederland (lees aan de deur) was. Hij had dus eerst ruim 2 weken bij de inklaring gelegen! TNT pakketpost kwam hem brengen, 104 euro inklaring (belasting)....%^@@ :( |( '( %5437I&&^%.

Nou komt het...zit er een geheel andere Arai in als ik had besteld. K*T!!

Ik mailen en doen en met een hoop gehannes 50 dollar teruggestort gekregen, ik kon hem wel terug sturen en ze zouden de juiste dan versturen, maar dat schoot ook niet op, dan zou ik weer 104 euro moeten dokken.

Daarna mijn Spidi overall, handschoenen enz maar gewoon bij Termaat gehaald, is natuurlijk duurder, maar wel garantie enz. :+
 
Wat, deze hele pagina nog bijna geen plaatjes :o

Nee, ik ga er ook geen posten :+

Dat plaatje van de Elefant op een aanhangertje kunnen jullie vast zelf wel verzinnen B| :X

Morgen maar met de Ally naar t werk O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan