DUCATI-TOPIC deel 49 * DCN feest 28-11-2009 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
vautje :$

even verderop had hij zich al verlult :/

ik denk hij houdt de spanning er een beetje op en kan ik lekker lopen bluffen _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog mooie laarzen }) :+ :+



goed bezig *O* *O* *O*

nee daarom maar alles in 1x kopen :Y :Y hing een mooie alpinestars overall, 2010 model, niet al te duur. en heb ook een xlite gepast (niet dezelfde als jij hebt uiteraard) en die zat best goed :Y :Y arai is weer de overtreffende trap qua comfort en mogelijkheden. de suomy vandal was er helaas niet in mijn maat.
full
 
Das gewoon meelopen :+ ,iets willen hebben wat wij al hebben _O- _O- _O- ST lijkt me voor jou een goede keuze :Y :Y ,neem je er dan wel een met van die aanleunwoningkoffers :+ :+
Voor een multi zou je het beste eerst eens kunnen kijken of dat niet te hoog is voor jou qua op/afstappen :Y
Ter ere van alweer een Ducatitopic(....) heb ik zojuist me huidige meuk te koop gezet, het langere rijden gaat helaas toch/nog niet zo goed als gehoopt. Dus als het toch alleen maar kortere stukken kan, dan moet en zal er weer een Duc terugkomen. Ik denk vooralsnog aan een ST(3?), maar zou ook een andere kunnen worden, een 1000SSie of zelfs zo'n MTS....... }) En wellicht wat ouds erbij voor het DCR gebeuren *D


Zijn dat goede voornemens of wat!?!
 
Laatst bewerkt:
Das gewoon meelopen :+ ,iets willen hebben wat wij al hebben _O- _O- _O- ST lijkt me voor jou een goede keuze :Y :Y ,neem je er dan wel een met van die aanleunwoningkoffers :+ :+
Voor een multi zou je het beste eerst eens kunnen kijken of dat niet te hoog is voor jou qua op/afstappen :Y


Vroeger had ie al geen eigen wil. Slappe hap!
 
Das gewoon meelopen :+ ,iets willen hebben wat wij al hebben _O- _O- _O- ST lijkt me voor jou een goede keuze :Y :Y ,neem je er dan wel een met van die aanleunwoningkoffers :+ :+
Voor een multi zou je het beste eerst eens kunnen kijken of dat niet te hoog is voor jou qua op/afstappen :Y
Nu je het zo verteld........................ Ik haal me spul meteen weer uit de verkoop, meelopen met die Italiaanse ducaprut is natuurlijk helemaal niet wat een Outlaw 'past' :r
 
Passen bij Termaat en online bestellen kan ruim 200 schelen :+

:r :r :r :r

Een goede betrouwbare motorzaak gun je toch ook wat..

En dan nog, je moet aardig je best doen wil het 200 schelen met ter Maat(kan altijd wat van de prijs af)! Ze hebben een superservice, hebben verstand van zaken en staan je altijd vriendelijk/fatsoenlijk te woord.

Als je het dan 200 euro gescheeld heeft, en er gaat iets kapot, moet je dan je handschoenen terug sturen naar de webshop die dan??? misschien al wel niet meer bestaat :X
 
Zo nieuw deeltje. Maar morgen eerst naar de oogarts, man m'n ogen doen zeer van de fotot van die laarzen 8-) 8-) 8-) Zo dat gaat beter O-)
 
Ik weet nog mooie laarzen }) :+ :+[afbeelding]

scotty beam me up O-)

witte laarsjes zijn wel lekker poser. maar zijn er vast niet in goretex :9

mijn laarzen zijn trouwens nog helemaal heel (wel kats versleten al trouwens) en toch had ik een jaap in mijn voet waar ze 2 hechtingen in hebben gejast :? :? :?

snap er nog steeds niks van....

:r :r :r :r

Een goede betrouwbare motorzaak gun je toch ook wat..

En dan nog, je moet aardig je best doen wil het 200 schelen met ter Maat(kan altijd wat van de prijs af)! Ze hebben een superservice, hebben verstand van zaken en staan je altijd vriendelijk/fatsoenlijk te woord.

Als je het dan 200 euro gescheeld heeft, en er gaat iets kapot, moet je dan je handschoenen terug sturen naar de webshop die dan??? misschien al wel niet meer bestaat :X

zo is het :Y :Y prijzen schelen ook bijna niks met de online prijzen :N
 
GSCorse en Gobert nog beide gefeliciteerd *O* *O* *O*

En weer present in alweer een nieuw deel, gaat de laatste tijd wel erg hard geloof ik :P
 
Nou ben ik min of meer bezig met een dingetje voor DCR volgend jaar, maar krijg je weer dingen voor de kiezen als accu dood, onsteking verlopen tijdens laatste rit etc, dus niet lopend maar (citeer:) doet het gegarandeerd.... Zou verder veel aan gedaan zijn, als ik het goed begrijp Startwin/Desmopoint osois.

Iemand toevallig bekend met deze?? (los van het feit dat ik weet dat ie zo rond Dick900 tufte afgelopen dcr :Y )

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan