Ducati-Topic deel 70 * Vroeger was alles veel beter? *

Status
Niet open voor verdere reacties.
LD heeft het niet zo op de termi's,die dingen zijn te vaak slecht en leeg dus niets te nauw zeg maar :X ,jij zit toch ook liever in een strak gat te porren met je kaboutertje :?
Ook wel mooi he,die Zoep zit in hardenberg een beetje rond te hangen en z'n wijfje is de toko aan het schoonmaken :Y ,eindelijk eens iemand die het ook snapt :} :} :] :]
Ghehe....met z'n pielemansje in zo'n warm Termi schachtje }) :o _O-
Setje rolschaatsen onder binden en LD is je man :+
 
LD heeft het niet zo op de termi's,die dingen zijn te vaak slecht en leeg dus niets te nauw zeg maar :X ,jij zit toch ook liever in een strak gat te porren met je kaboutertje :?
Ook wel mooi he,die Zoep zit in hardenberg een beetje rond te hangen en z'n wijfje is de toko aan het schoonmaken :Y ,eindelijk eens iemand die het ook snapt :} :} :] :]
Mssn is er wel iemand anders zijn vrouws tokootje aan het schoonmaken :o


O-)
 
Ik kan me dat moment nog herinneren ... mijn SL stond ernaast met dezelfde ijsafzetting :brrrrrrrrr:
Momenteel zijn we door de week al meer dan genoeg onderweg B|

Ah, piccie gevonden :P
full


Wel spannend trouwens, zo'n matglas vizier :+
 
Laatst bewerkt:
Ah, piccie gevonden :P [afbeelding]

Wel spannend trouwens, zo'n matglas vizier :+
Heeft ook wel wat.... vroeger (eind'70) en uit nood vanwege het niet hebben van een auto, ook in de kou naar de motorbeurs in Utrecht. Tegenwoordig wel met de fiets alle weersomstandigheden trotseren naar mijn werk maar dat is meer vanwege mijn karakter en voor de conditie....
 
Heeft ook wel wat.... vroeger (eind'70) en uit nood vanwege het niet hebben van een auto, ook in de kou naar de motorbeurs in Utrecht. Tegenwoordig wel met de fiets alle weersomstandigheden trotseren naar mijn werk maar dat is meer vanwege mijn karakter en voor de conditie....

Motorbeurs , altijd koud geweest op de motor.
 
Dus stiekum vinden jullie Foggy nog wel een beetje een bikkel... :Y :P _O- O-)
(ik ontdooi pas (een beetje) als het Vriest hé, zo zijn Friezen }) )


full


full





(maar in NL heb je trouwes ook geen kou, ga eerst maar eens op wintersport met de motor ( :Y ) of rond de poolcirkel soldaatje spelen incl wakduik en sneeuwholsnurken, praat je wel anders..... ;) )
 
Laatst bewerkt:
veel te koud hier... doe mij maar een graadje of 20 a 23.. vele malen lekkerder :Y
even serieus...... Foggy heeft altijd al de afwijking gehad dat ie zich alive voelt als vrieslucht de longen entert, vd week gewoon steeds eerst auto sneeuw/ijsvrij gemaakt, dingen gekrabt, paadje gedaan enzo, niet omdat ik wegmoest (want ww gaat met fiets), maar omdat ik dat heerlijk vind....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan