Ducati-Topic deel 70 * Vroeger was alles veel beter? *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus stiekum vinden jullie Foggy nog wel een beetje een bikkel... :Y :P _O- O-)
(ik ontdooi pas (een beetje) als het Vriest hé, zo zijn Friezen }) )


[afbeelding]



(maar in NL heb je trouwes ook geen kou, ga eerst maar eens op wintersport met de motor ( :Y ) of rond de poolcirkel soldaatje spelen incl wakduik en sneeuwholsnurken, praat je wel anders..... ;) )
friezen.... tja die lopen vanzelf warm zodra er een flinterdun ijslaagje op de regenton ligt...
 
Dus stiekum vinden jullie Foggy nog wel een beetje een bikkel... :Y :P _O- O-)
(ik ontdooi pas (een beetje) als het Vriest hé, zo zijn Friezen }) )


[afbeelding]

[afbeelding]




(maar in NL heb je trouwes ook geen kou, ga eerst maar eens op wintersport met de motor ( :Y ) of rond de poolcirkel soldaatje spelen incl wakduik en sneeuwholsnurken, praat je wel anders..... ;) )

die foto's dat is toch zomer in (V/F)riesland :?
 
themalezing op een congres... peptalks hoef ik niet voor te bereiden, die kan ik zo ook wel houden ;)
makje toch, speechje maakt mij de bevroren pis niet louw.....

(alhoewel foggy een echte speech al ff niet meer gedaan heeft, speel meer voor cabaretier tegenwoordig) _O-
 
makje toch, speechje maakt mij de bevroren pis niet louw.....

(alhoewel foggy een echte speech al ff niet meer gedaan heeft, speel meer voor cabaretier tegenwoordig) _O-


ach normaal ook niet maar in gezelschap van wat oud ministers ed wil ik wel een beeeetje voorbereid zijn
 
GroteFoto-S7Z6JKJ6.jpg


GroteFoto-TCYH4JZA.jpg


Amsterdam-Dakar in 2008, na 3 kletsnatte en koude dagen eindelijk de zon in Marokko, totdat we in het Atlasgebergte kwamen.. nat, koud, nog kouder en uiteindelijk dikke sneeuw en -10....
 
Laatst bewerkt:
Maare wie pept jou op als de tijden naar beneden gaan :?
Is de grond nu ook wat te hard om met de husky te knallen,voor de kou hoef je toch niet thuis te blijven 8-)
themalezing op een congres... peptalks hoef ik niet voor te bereiden, die kan ik zo ook wel houden ;)
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Amsterdam-Dakar in 2008, na 3 kletsnatte en koude dagen eindelijk de zon in Marokko, totdat we in het Atlasgebergte kwamen.. nat, koud, nog kouder en uiteindelijk dikke sneeuw en -10....
Ik zie alleen maar vierwiel-ondersteunde motosofties op makkelijk bagaanbare wegjes :?



:P O-)

In Fryslân hebben we altijd gladde wegen, dit was hartje zomer :Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan