Ducati-Topic Deel 73 * DUCATI Racing Expo 6-2-2011*

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-
Belgians think alike ;)

ff vraagje: hoe kan je merken wanneer je demperwol aan vervanging toe is? (zonder de demper open te maken dan)
Kan me inbeelden dat dB-killers weinig uithalen als de demperwol versleten is.

We moeten het niveau hier toch wat hoog houden he, want met die Hollanders komt dat anders niet goed... :+
 
@Erwtje > klopt, die stickers trekken gewoon de hele lak van de ouwe ondergrond _O-

@Erwtje > MP inlichten moet je doen, zo'n witte schijnt aardig zwart te kunnen blakeren })

@Dme123 > was geen motor hoor :P
 
inlichten is gedaan! })
Fijn, dan weet jij nu ook welk kampvuur ons op de Paddock warm gaat houden tijdens de zoveelste verregende DCR, beetje Marshmellows erboven, aardappeltjes poffen...., ideaal !! })


@DMe > ''nieuw'' waren ze maar zelden hoor :P
 
Laatst bewerkt:
Fijn, dan weet jij nu ook welk kampvuur ons op de Paddock warm gaat houden tijdens de zoveelste verregende DCR, beetje Marshmellows erboven, aardappeltjes poffen...., ideaal !! })


@DMe > ''nieuw'' zijn ze maar zelden hoor (wel zo goed als, van oud vrouwtje geweest enzo :P )
bring it on! }) :+
 
Goed, genoeg gedold mbt de bleekgewassen ''witte reus''............. Have fun seizoen 2011 Muerte *D ;)


Ennuh............ @ TSC wordt het niet tijd voor een deeltje 74 :?



:Y
 
Laatst bewerkt:
beetje helpen vullen hier

:o

Ducati_749_Turbo_Dragbike_1.jpg
 
Ah......., dus daar zit Muerte's idee. Hij denk ik voer em in Politie uitvoering uit, dan gaan anderen voor me automatisch langzamer rijden......... _O- _O-


(alleen heeft ie de zwaailichtkleurtjes wel wat laag geplaatst, hij begrijpt er weer niets van :P O-) )


Sorry Moewertje, ik kon het weer eens niet laten..... }) 8-)
 
Ah......., dus daar zit Muerte's idee. Hij denk ik voer em in Politie uitvoering uit, dan gaan anderen voor me automatisch langzamer rijden......... _O- _O-


(alleen heeft ie de zwaailichtkleurtjes wel wat laag geplaatst, hij begrijpt er weer niets van :P O-) )


Sorry Moewertje, ik kon het weer eens niet laten..... }) 8-)
dat was wel mijn idee er achter ja -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan