Ducati-Topic Deel 73 * DUCATI Racing Expo 6-2-2011*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn probleem, heb je advertentie gestuurd.
Ja RR, jij bent een échte 'vriend' voor je vrienden ..... _O- _O- O-)


@Ertje > :P (inmiddels weet ik ook hoezo die dobber-look als je onderstaand soort 'kunstenaars' het verfwerk laat doen, maar stiekum moest je wel getroost door Muertina een traantje wegpinken na zoveel dit geweld tegen je ''witte jezus'') :P

Foto-VDGLCQBH-D.jpg



BAGGER TROUWES > vrouw kwam gisteraaf terug van hardloop-training, ze waren weer overal pekel aan het strooien -O-
 
Laatst bewerkt:
Mooi bike kerel :Y
proficiat er mee :Y
Ben ook zo goed als klaar voor de vliegende start !! *O*

1098s
[afbeelding]

Compleet Race klaar gemaakt vorige week door MCT

[afbeelding]

Van motorisch tot vering enzovoorts

[afbeelding]


8-) trabi happy 8-)~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Ja RR, jij bent een échte 'vriend' voor je vrienden ..... _O- _O- O-)


@Ertje > :P (inmiddels weet ik ook hoezo die dobber-look als je onderstaand soort 'kunstenaars' het verfwerk laat doen, maar stiekum moest je wel getroost door Muertina een traantje wegpinken na zoveel dit geweld tegen je ''witte jezus'') :P

[afbeelding]


BAGGER TROUWES > vrouw kwam gisteraaf terug van hardloop-training, ze waren weer overal pekel aan het strooien -O-
_O- _O- _O- _O- _O-

sjit.. je hebt me door ;)
 
K.u.t Marktplaats........ |(

mot je tegenwoordig ook al 9,- betalen voor wat dagen een karreke van 100,- op hun site te mogen zetten, zet je em bewust in een andere rubriek, want ik zie het als een project (heb je net wat aardige biedingen) verwijderen ze je add omdat dat niet mag..... gnnnn :r (dus gewoon weer plaatsen in weer een andere rubriek, zal mij benieuwen hoelang ie nu blijft staan) O-)
 
K.u.t Marktplaats........ |(

mot je tegenwoordig ook al 9,- betalen voor wat dagen een karreke van 100,- op hun site te mogen zetten, zet je em bewust in een andere rubriek, want ik zie het als een project (heb je net wat aardige biedingen) verwijderen ze je add omdat dat niet mag..... gnnnn :r (dus gewoon weer plaatsen in weer een andere rubriek, zal mij benieuwen hoelang ie nu blijft staan) O-)
dan ga ik ze weer tippen dat er een advertentie verkeerd staat })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan