DUCATI-TOPIC deel 77 * old Blue*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag 6 mei of Zondag 8 mei... roep maar wanneer jullie kunnen. :Y
of het wordt na de clubrace...

bbq hier op de dijk.. zelf je drank meenemen,(bier is er altijd) :X de rest is aanwezig *O* *O*
Gewoon lekker doen wanneer je zelf zin hebt. Wij gaan in ieder geval van 29 april t/m9 mei lekker naar de Ardeche *O* *O*
 
Wie rijden er tijdens de DCR?

Zoeperman
Gofoggy
Desmodinges
Duc900
muerte
Cazzo Veloce
Akra 1098
michiel34a
Maurice 916
....
....
....
....
 
Laatst bewerkt:
Als iemand een plekje over heeft rij ik de DCR graag mee!

Wil daar ook wel een bbq inclusief vlees en de nodige sapjes regelen als dat mijn kansen verhogen.... :+
 
Laatst bewerkt:
ook goeienavond, ik geloof dat ik de laatste dag van dit topic wel eens een ander keertje ga lezen... tot Topic 78 *D
 
Wie van hier zijn er nu op de LMD komende zaterdag?

Ik rij 2 stersessies, om 15.50en om 16.30 uur!

Foggy...
Thoran...
.....
.....

Ik ben er alle dagen. Helaas niet om te rijden maar ben aan het werk. Kom gerust even gedag zeggen, sta in mijn Dunlop tentje! Kan niet missen.
 
Precies, bagger, ervoor hebben ze wel tijd voor twee+ uren dravende draadnagel marafrikaantjes, zeer spectaculair om die over de finish te zien kotsen :r |( B|


Wat ik zei: einde SBK/MotoGP hier :W

En daarvoor de Ring Antwerpen volledig afsluiten, goh wat een file (gezien op tv)
 
kun je trouwens donderdagavond voor de dcr gewoon de paddock op met de caravan????
of moet dat voor een bepaalde tijd?

kreeg trouwens te horen dat de vrijdag testsessies ingekort zijn van 4 naar 3 sessies.
 
kun je trouwens donderdagavond voor de dcr gewoon de paddock op met de caravan????
of moet dat voor een bepaalde tijd?

kreeg trouwens te horen dat de vrijdag testsessies ingekort zijn van 4 naar 3 sessies.


lijkt me geen probleem... officieel gaat om 22:30 ofzo de poort dicht, maar volgens mij istie meestal open als de paddock nog gevuld is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan