Ja, Bart kwam gisteravond met een very big smile op zijn gezicht binnen.Gloeiende...
Wie heeft er ooit een bekeuring gehad tijdens het inrijden? Ik wel...
Beetje toeren over de dijken, toevallig komen we bij knoppunt Ressen uit...heel eventjes kneedown geoefend (gaat veel makkelijker dan met de Mille!).
2 rondjes gemaakt...ik wachten op een maat van me...komt er een kerel aanrijden met ductape op zijn helm...om de felle strepen af te plakken
Hoppa, €86 voor het onnodig stilstaan op de vluchtstrook
Ik kom echt nooit meer op klaverbladen (te link)...kom ik er toevallig...gelijk bekeuring...hehe!
Er schijnt iets voor te koop te zijn! Iemand via via had een "minimalistische" steun gekocht, kant en klaar.
Pas jij de knipperlichten trouwens nog aan? Vind ze net te groot!
Dat was wel het voordeel van de Mille, standaard ERG mooie 'kentekenplaatophanging' (galgje iemand?), en bijzonder mooie knipperlichten...
Tsjah, ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat deze fiets doet! Ik rij als een lulletje over de dijk man!Max 115km/u (rond de 6.000 max tot 500km) schiet echt niet op.
Tot nu toe bevalt de stabiliteit en het gewicht bijzonder goed, wat is dat ding licht zeg, echt een speelfiets!
Ik ga vast het koppel missen van de Mille...maar ik denk niet dat het opweegt tegen de voordelen van dit technische hoogstandje.
we zullen het wel zien
O ja, het alweer wat aangepast...HISS-stickertje er ook af, en tandpad geplakt.
Ik kreeg een 'hele mooie' reclame-tankpad, maar met wat creativiteit en nagellak-remover (nee, niet van mezelf) was die reclame zo weg, hehe.
Ik dacht dat iemand de oude topic omhoog geschopt had, maar je hebt dus weer een nieuwe. Erg mooi, veel plezier ermee !!
Fijn motortje maar wel een stuk extremer dan die oude CBR-en. Moest wel even wennen na de overstap vanaf de Triumph Dayotona 600, het lijkt wel een minibike. Hoorde wel dat er bij Bruggeman de nodige gecrashte CBR-en zijn binnen gebracht. Verbaast mij niet na er eens goed gas mee gegeven te hebben. Erg serieus ding, absoluut geen motor om zomaar even mee te beginnen. Verder wel een belachelijk kleine benzinetank en een te hoog verbruik, stond op weg naar Zolder afgelopen zondag elke 150 km aan de pomp Denk zelfs dat als je vet boven de 200 km/u constant gaat rijden op de Autobahn je elke 100 km aan de pomp staat. Er zou in ieder geval een Powercommander (= meer vermogen/koppel over de hele linie en beter oppakken en een lager verbruik) opkomen als ik er eentje zou kopen ipv. een andere uitlaatdemper.(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Uitlaat komt volgende week binnen (kreeg er een Laser bij), achterkant word grondig aangepakt (andere steun voor kenteken en knippers).
Andere knipperlichten, en ik vind het wel prima...
Tevens word de koplamp aangepast, er brandt standaard maar één lamp, is geen gezicht IMO, moeten alletwee branden.
Zo, nu naar bed!