Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Duderuud heeft een andere motor gekocht..

Gloeiende...

Wie heeft er ooit een bekeuring gehad tijdens het inrijden? Ik wel...
Beetje toeren over de dijken, toevallig komen we bij knoppunt Ressen uit...heel eventjes kneedown geoefend (gaat veel makkelijker dan met de Mille!).
2 rondjes gemaakt...ik wachten op een maat van me...komt er een kerel aanrijden met ductape op zijn helm...om de felle strepen af te plakken

Hoppa, €86 voor het onnodig stilstaan op de vluchtstrook

Ik kom echt nooit meer op klaverbladen (te link)...kom ik er toevallig...gelijk bekeuring...hehe!
 
Ja, Bart kwam gisteravond met een very big smile op zijn gezicht binnen.

Wij hebben er iig flink om gelachen.

Anyways, blijft klote natuurlijk.

Dure hobby, dat motorrijden.
 
Gefeliciteerd! Mooi!! Via Antwerpen Brussel Charleroi richting Philippeville. Dan de snelweg af naar Olloy sur Viroin. Nismes, Couvin, Mariembourg. De westrand van de Ardennen is voor je gemaakt! Hotel Rolinvaux in Olloy is motorvriendelijk en Startrick Tuning in Gaanderen boetseert uitlaten uit de natste dromen!
 
Mooie brommur.

Nu je toch nog (rustig) aan het inrijden bent: wat zuipt-ie zo ongeveer? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde Honda injectie-fiets bovengemiddeld dorst heeft.
 
Heeeeee Ruudje,

Super gefeliciteerd he met je nieuwe aanwinst!!!!!!!

[me]The Saint wil ook wat anders maar weet echt niet wat.....[/me]
 
Echt zuinig issie niet nee, ik rij nu 1:16, en ik kom niet boven de 6000rpm, belooft wat.

Ach, what the hell...hobby mag geld kosten
 

Ja ik ga zeker de knippers veranderen, maar eerst even weten hoe het achter die steun komt. Als jij wat weet hoor ik het graag!

Overigens rijdt de mijne nu 1:16,64 gemeten over 1944 km.
 
Laatst bewerkt:
O, dat is best netjes nog! Wellicht dat de motor relatief zuiniger wordt als 'ie ingereden is, zou best eens kunnen.

Ik zal bij mijn dealer eens navragen over zo'n steun...laat ik je weten.
 
Vette fiets Ruud , er was er ook 1 op de zx6r meeting van maandag??? Heel vel plezier ermee.

ps h**relijer meteen een prent uitdelen, de hond
 
Gaaf ding zeg! Precies zoals in mijn dromen: zwart, slank, mooi kontje en twee koplampen. Fijn hoor.
 
Gefeliciteerd Ruud, de enige juiste keus.
En meteen met een Laser...cool, vindt het geluid veel mooier dan van een Leo.

Maar twee brandende lampen op een RR ???????????

Lijkt me cool, wil ik ook.......... maar kan volgens mij niet, units hebben n.l. geen duplo lampen en de unit die niet brand heeft een andere reflector en fungeert dus als echt groot licht.

Mijn vraag is dus: hoe ga je dit aanpakken?
 
Fijn motortje maar wel een stuk extremer dan die oude CBR-en. Moest wel even wennen na de overstap vanaf de Triumph Dayotona 600, het lijkt wel een minibike. Hoorde wel dat er bij Bruggeman de nodige gecrashte CBR-en zijn binnen gebracht. Verbaast mij niet na er eens goed gas mee gegeven te hebben. Erg serieus ding, absoluut geen motor om zomaar even mee te beginnen. Verder wel een belachelijk kleine benzinetank en een te hoog verbruik, stond op weg naar Zolder afgelopen zondag elke 150 km aan de pomp Denk zelfs dat als je vet boven de 200 km/u constant gaat rijden op de Autobahn je elke 100 km aan de pomp staat. Er zou in ieder geval een Powercommander (= meer vermogen/koppel over de hele linie en beter oppakken en een lager verbruik) opkomen als ik er eentje zou kopen ipv. een andere uitlaatdemper.
 
Laatst bewerkt:
Hij zuipt wel benzine ja, met inrijden al 1:16...belooft wat!

Maar ach, een Powercommander is ook erg duur, kan je heel wat benzine voor kopen