Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Hey man, welkom terug. Kwam toevallig laatst in het archief nog oude foto's tegen uit die tijd :P
Heb je nog steeds die unieke gele ZX6R?

Hee Den! Dank je! Hoe is het met jou?

Nee, helaas is de banaan niet in mijn bezit. Woonde in Rotterdam, motor stond bij mijn ouders met het gevolg dat ik er niet op reed. Motor toch maar naar Rotterdam gehaald, daar stond 'ie buiten en is met storm omgewaaid. Omdat ik er in Rotterdam toch eigenlijk ook niet mee reed, met kuipschade verkocht aan het bedrijf waar 'ie in onderhoud was.
 
Hee Den! Dank je! Hoe is het met jou?

Nee, helaas is de banaan niet in mijn bezit. Woonde in Rotterdam, motor stond bij mijn ouders met het gevolg dat ik er niet op reed. Motor toch maar naar Rotterdam gehaald, daar stond 'ie buiten en is met storm omgewaaid. Omdat ik er in Rotterdam toch eigenlijk ook niet mee reed, met kuipschade verkocht aan het bedrijf waar 'ie in onderhoud was.

Alles goed hier! Helemaal huisje + boompje + beestje, maar gelukkig met ruime garage voorzien van een 2-tal motoren (eigen+vrouwlief) :P
 
  • Leuk
Waarderingen: gR1d
Hier hebben we allemaal op gewacht, de terugkeer van Punx69 (ok en beter weer).
Wanneer komt de grote Bollenstreek meet&greet 2020:W
 
:W

Vanmiddag hele groep motor rijders die volgens mij aan het verzamelen waren in Sassenheim bij Esso aan de Oosthoutlaan (naast Verschoor Kranen). Of met z'n allen net getankt hadden, kan ook. Niet MF Bollenstreek neem ik aan? :]
 
:W

Vanmiddag hele groep motor rijders die volgens mij aan het verzamelen waren in Sassenheim bij Esso aan de Oosthoutlaan (naast Verschoor Kranen). Of met z'n allen net getankt hadden, kan ook. Niet MF Bollenstreek neem ik aan? :]

Ben er in de middag wel langsgereden maar niemand gezien, wel op veel andere plekken. Het leek de TT Assen wel zoveel motoren (incl. me) waren er op de weg!
 
Hallo duin- en bollenstrekers, gisterochtend over de n206 vanaf Rijnsburg naar Haarlem. 09.30 uur met twee motoren. Komen we bij Vogelenzang is daar de weg afgesloten, maar alleen voor motoren. Ook langs de Leidse Vaart was het no go voor ons
Er is geen horeca in dat dorpje, die sowieso gesloten zal zijn. Ook geen parkeerterrein waar motorrijders eventueel kunnen samenkomen. Het is gewoon een doorgaande weg. Autoverkeer en grote groepen wielrijders werd trouwens geen strobreed in de weg gelegd.
Mis ik wat of is dit volkomen achterlijk? Wie en op welk moment moeten we daar al rijdend met integraalhelm op, besmetten?
 
Vind het ook wat overdreven maar ik leg me er bij neer. ik denk dat ze op deze wijze groepen willen weren en de individuele rijder hiervan de dupe is.
 
Corona virus wordt erbij gesleept om motorrijders het gebruik van een DOORGAANDE weg te ontzeggen. Vogelenzang is immers absoluut geen eindbestemming.
 
Hallo duin- en bollenstrekers, gisterochtend over de n206 vanaf Rijnsburg naar Haarlem. 09.30 uur met twee motoren. Komen we bij Vogelenzang is daar de weg afgesloten, maar alleen voor motoren. Ook langs de Leidse Vaart was het no go voor ons
Er is geen horeca in dat dorpje, die sowieso gesloten zal zijn. Ook geen parkeerterrein waar motorrijders eventueel kunnen samenkomen. Het is gewoon een doorgaande weg. Autoverkeer en grote groepen wielrijders werd trouwens geen strobreed in de weg gelegd.
Mis ik wat of is dit volkomen achterlijk? Wie en op welk moment moeten we daar al rijdend met integraalhelm op, besmetten?
Ja dit was vorige week aagegeven dat er vanaf afgelopen vrijdag tot en met vandaag wegen afgesloten zouden zijn. Er was geklaagd dat motorrijders en wielrenners vorig weekend asociaal zouden hebben gereden. Het hele heuvellandschap van Limburg is zelfs niet eens meer mogelijk om te komen. Het zou zo zijn geweest dat er door groepen rijders voetgangers en fietsers zodanig aan de kant moesten dat de 1,5m niet meer gewaarborgd kon worden.
 
Afgelopen dagen meerdere keren gefietst, maar er zijn genoeg fietsers die (in tegengestelde richting) zelf lekker naast elkaar blijven fietsen. Dan zit er ook maar max 50cm tussen als je ze passeert. Beetje meten met 2 maten als je het mij vraagt.

Of wielrenners die alsnog met de neus in elkaars k*nt langs de ringvaart fietsen ...

Zoals met zo veel dingen moeten de goeden onder de kwaden lijden.
 
Ja dit was vorige week aagegeven dat er vanaf afgelopen vrijdag tot en met vandaag wegen afgesloten zouden zijn. Er was geklaagd dat motorrijders en wielrenners vorig weekend asociaal zouden hebben gereden. Het hele heuvellandschap van Limburg is zelfs niet eens meer mogelijk om te komen. Het zou zo zijn geweest dat er door groepen rijders voetgangers en fietsers zodanig aan de kant moesten dat de 1,5m niet meer gewaarborgd kon worden.

Alles mocht door behalve motoren.
 
Ja dat is ook raar en idd meten met twee maten wat er eerder werd gezegd. Maar goed het Paasweekend is nu weer voorbij en daarmee zouden wij overal ook weer door moeten kunnen rijden. Ware het niet dat het weer voor mij vandaag niet uitnodigend is 🥶
 
Terug
Bovenaan Onderaan