Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Het weer is nu anders best prima :P . Mensen door de weeks nog ergens in voor een ritje na werktijd ter ontspanning? (nu kan ook ^^) Misschien wel richting zandvoort, Nederzand etc.?

Anders gaat het nooit gebeuren denk :N
 
Ik denk dat we dat juist nu beter niet kunnen doen om met een groepje te gaan rijden. Dan worden straks ieder weekend alle leuke routes afgesloten 8)7
 
Iemand op zoek naar stalling?


Niet mijn advertentie. Ik zou wel even goed de splitsingsakte en de regels van de VVE lezen ;-)
 
Ik denk dat we dat juist nu beter niet kunnen doen om met een groepje te gaan rijden. Dan worden straks ieder weekend alle leuke routes afgesloten 8)7

Jij betaalt toch gewoon wegenbelasting? Jij hebt toch gewoon een geldig rijbewijs? Je draagt toch gewoon een goedgekeurde helm (is tevens een behoorlijk effectief anti-virusverspreidingsmiddel.) Waarom zou je geen gebruik mogen maken van (doorgaande) wegen? Als "men" vindt dat er overlast is door motorrijders, dan gewoon de bestaande wet- en regelgeving handhaven. Zo moeilijk is het bedienen van snelheids- en decibelmeters nu ook weer niet. Mijn motor en die van mijn maten voldoen aan de wettelijke eisen dus waarom zouden we vooraf al met de pootjes omhoog gaan liggen?
 
Jij betaalt toch gewoon wegenbelasting? Jij hebt toch gewoon een geldig rijbewijs? Je draagt toch gewoon een goedgekeurde helm (is tevens een behoorlijk effectief anti-virusverspreidingsmiddel.) Waarom zou je geen gebruik mogen maken van (doorgaande) wegen? Als "men" vindt dat er overlast is door motorrijders, dan gewoon de bestaande wet- en regelgeving handhaven. Zo moeilijk is het bedienen van snelheids- en decibelmeters nu ook weer niet. Mijn motor en die van mijn maten voldoen aan de wettelijke eisen dus waarom zouden we vooraf al met de pootjes omhoog gaan liggen?
Haha ja ik snap je punt. Wat je zegt over de bestaande (aangepaste) regelgeving is dan ook waar ik op doelde dat er vanuit de regering opgeroepen om niet met grote groepen te gaan rijden.
Natuurlijk hoef je niet thuis te blijven dat doe ik ook niet. Er zijn nu al wegen afgesloten en ik zou het jammer vinden dat er door de rijders die hier geen gehoor aan geven er straks nog meer restricties zouden gaan komen.
 
Zit je wel hoog henkpenk. La Diabla heeft een goed punt:

Er zijn nu al wegen afgesloten en ik zou het jammer vinden dat er door de rijders die hier geen gehoor aan geven er straks nog meer restricties zouden gaan komen.
 
Wat mij hoog zit is dat de noodmaatregelen van de betrokken veiligheidsregio’s sommige weggetjes tussen de bollenvelden sloten voor ALLE motorvoertuigen, racefietsen en mountainbikes.
Dat is wat anders dan uitsluitend motoren weren van doorgaande (!) wegen die niet eens door de bollenvelden lopen.
Dat had niets met corona-bestrijding te maken, maar alles met rechtsongelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hoi vanuit het zuiden..
:W*O*


20200517_134915.jpg
 
Malmedy ken ik wel. Wel eens overnacht in een verlopen "vakantieparkje" vanwege een wedstrijd op Spa.
Hoe kom je daar nou terecht?
 
De korte versie: na een motorweekendje, blijven plakken. En ik werkte al voor een Luxemburgse werkgever op de binnenvaart.
En daar werk ik nu op kantoor dus dat is mooi te combineren, werken in Luxemburg en wonen in de ardennen.
 
Dat is waar ook, jij werkte in de binnenvaart. Hoef je niet zo ver te rijden voor mooie motorroutes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan