DVPMC6 Het Voorne Putten Topic, Is this the last?

De derde van links is nog makkelijk ... maar de eerste van links :? T'is maar net hoe je het bekijkt. Eerst hoofd is iemand die al vakantie heeft gehad met zo'n gezonde bruine kleur :+ . Die andere ben ik :Y , heb ook niet zo'n grote mond als die 3de van links :Y


Maar je krijgt wel mooie blauwe ogen !

:(
 
UUUH degene met de dronke uitdrukking !



_O- _O-

Aha....die derde van links dus }) , degene met wel een grote mond dus.

bijdehandje :)


De derde van links is nog makkelijk ... maar de eerste van links :? T'is maar net hoe je het bekijkt. Eerst hoofd is iemand die al vakantie heeft gehad met zo'n gezonde bruine kleur :+ . Die andere ben ik :Y , heb ook niet zo'n grote mond als die 3de van links :Y

*O*

He,he...als je je gewoon gisteren had voorgesteld had ik me niet hoeven te mengen in jullie allerlaatste topic op MF :+

maarruh....aangenaam, Rebbel, maar dat wist u al :P
 
Maar je hebt wel mooie blauwe ogen !

Dankje Bert, ik word bijna verlegen :o

He,he...als je je gewoon gisteren had voorgesteld had ik me niet hoeven te mengen in jullie allerlaatste topic op MF :+

maarruh....aangenaam, Rebbel, maar dat wist u al :P

We doen ons best dit topic levend te houden ondanks dat er tegenwoordig een nieuw topic/forum is (www.dvpmc.nl).
 
Nee maar n..ken wel
_O-

Maar nog 1 , pfff , bier is op , zit nu aan de schnapssssss O-)

gheghe.gif




:+
 
goh woon ik net ff aan de verkeerde kant van het water :( :)

hoor ik er weer net niet bij :+

_O-

lol *O*

even een quote vanaf www.dvpmc.nl

Welkom op DVPMC.

DVPMC staat voor De Voorne Putten Motor Club.
Wij zijn ontstaan op een ander forum en zijn een groep motorrijders afkomstig van het eiland Voorne Putten en de directe omgeving.
Omdat alleen rijden soms leuk is maar niet altijd spreken we hier af voor ritten en kletsen we over van alles en nog wat.
We hopen dat dit forum zal bijdragen aan het plezier van motorrijden en dan voornamelijk op of vanaf ons Zuid Hollandse eiland.
Veel plezier hier op ons forum.


O-) O-) :W
 
goh woon ik net ff aan de verkeerde kant van het water :( :)

hoor ik er weer net niet bij :+

_O-

lol *O*


Ik woon ook aan de verkeerde kant van het water. :Y

Probeer mee door de jongens aan de overkant aardig te worden bevonden. Misschien dat ik dan een keertje (desnoods op gepastte afstand) met hun mee mag rijden tijdens een toerritje. :o






:+


_O- _O- _O-
 
even een quote vanaf www.dvpmc.nlO-) O-) :W

owwwww O-)
pak van mijn hart :P



Ik woon ook aan de verkeerde kant van het water. :Y

Probeer mee door de jongens aan de overkant aardig te worden bevonden. Misschien dat ik dan een keertje (desnoods op gepastte afstand) met hun mee mag rijden tijdens een toerritje. :o


_O- _O- _O-

kan het begrijpen, je moet die mensen daar niet TE direct benaderen, kunnen ze niet tegen, altijd voorzichtig aan doen :+ :+
 
Das een mooie bocht , maar als je lange doordraaiers zoek dan moet je naar het einde van de A13 , daar bij Schipluiden enz.
Wel goed blijven spiegelen want ze wilen daar wel eens kontroleren in gemarkeerde en ongemarkeerde wagens !

Dat zijn idd ook geweldige bochtjes, wordt idd wel vaak gecontroleerd...
 
Kom net bij Mpp vandaan , ligt ook plat , stroom storing , schijnt brielle en oostvoorne ook .
Mischien heeft het daarmee te maken -- forum is "overloaded" van als ons gepost . _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan