Dynojet (of ander merk) testbank in de buurt van Amsterdam

Ik zal hier nog even posten wat m'n bevindingen zijn voor de mensen die hier geinteresseerd in zijn.

Vandaag bij Hoogland geweest.

Een erg aparte zaak, maar dan in positieve zin.
Het geheel zit in een of andere schuur / boerderij achtig gebouw in een fluisterstille omgeving.

Voor de testbank is een apart hokje ingericht met een grote deur naar buiten zodat de uitlaatgassen direct buiten terecht komen.

Wat het sleutelen aan de motor betreft mogen de klanten dit gewoon zelf doen. (de mensen die weten hoe ze een schroevendraaier moeten vasthouden ;) )
Ik kon hier dus lekker zelf sleutelen aan de motor tussen de testruns in en werd goed ondersteund door een monteur.
Kon van alles vragen hoe en wat etc.
Ik denk dat dit een van de weinige toko's is waar klanten zelf aan hun motor mogen sleutelen in de werkplaats met een eigen brug voor hun motor.

Een hoop geleerd vandaag en zal hier zeker ook eens terug komen.
Mad Racing is ook een DHZ. Tenzij je te lui bent of het niet kan doen zij daar ook onderhoud.
 
quote:
-----------------------------------
pepe schreef op 15 april 2010 @ 16:23:
MWS in almere
-----------------------------------

duur

Maar wel goed. Hij legt tenminste uit wat hij doet, en zijn uitleg is ook nog eens correct.

Ik ben nog wel eens bij iemand geweest die een dynorun ging doen zonder b.v. eerst even de carbs af te stellen. "Ja, dat is om een baseline te krijgen". Ja ok, maar intussen rag je wel mijn motorblok naar de 11.500 toeren terwijl de carbs ongesynced zijn. Dat vindt de krukas niet zo lekker hoor, en misschien verbrand je net even een klep.

Prutsers zijn er overal. Ga je naar MWS, dan weet je zeker dat de enige prutsers die er rondlopen klanten zijn. :)

Ah ja, ook bij MWS mag je zelf aan je motor sleutelen. Achteraf wordt er dan natuurlijk wel nog een prijsje bepaald. Maar dat zal bij Hoogland enzo ook wel zijn, die apparatuur en de ruimte moeten natuurlijk ook betaald worden.
 
Laatst bewerkt:
Maar wel goed. Hij legt tenminste uit wat hij doet, en zijn uitleg is ook nog eens correct.

Ik ben nog wel eens bij iemand geweest die een dynorun ging doen zonder b.v. eerst even de carbs af te stellen. "Ja, dat is om een baseline te krijgen". Ja ok, maar intussen rag je wel mijn motorblok naar de 11.500 toeren terwijl de carbs ongesynced zijn. Dat vindt de krukas niet zo lekker hoor, en misschien verbrand je net even een klep.

Prutsers zijn er overal. Ga je naar MWS, dan weet je zeker dat de enige prutsers die er rondlopen klanten zijn. :)

Ah ja, ook bij MWS mag je zelf aan je motor sleutelen. Achteraf wordt er dan natuurlijk wel nog een prijsje bepaald. Maar dat zal bij Hoogland enzo ook wel zijn, die apparatuur en de ruimte moeten natuurlijk ook betaald worden.

Ook mijn X heeft al menige run gedraaid bij MWS!
 
Terug
Bovenaan Onderaan