Dynorun cbr 1000rr

speeds

Banned User
17 nov 2002
516
0
Hieronder de dynoruns van mij cbr1000rr
De enigste aanpassingen die ik gedaan heb zijn een slip-on leo vinci en een powercommander.
Ik ging naar de dynobank toe met een onafgestelde powercommander 155,9pk en ging weer naar huis met een afgestelde powercommander 163 achterwiel pk's!!


Hironder de eerste run vergeleken met de nieuwe afstelling(blauwe lijn is de oude en de rode lijn de nieuwe)
Kijk en huiver!!

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256286.jpg



Hieronder het resultaat van de afstelling.


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256181.jpg



Wat dit precies is weet ik niet??


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256178.jpg


Sorry heren r1 maar het lijkt erop dat de fireblade wint op de bank van de media,dus hieronder het bewijs een paar runs van een r1 van 2004 en een gsxr 1000 2003 vergeleken met mij blade.

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256179.jpg
 
Laatst bewerkt:
De enigste aanpassingen die ik gedaan heb zijn een slip-on leo vinci en een powercommander.
Ik ging naar de dynobank toe met een onafgestelde powercommander 155,9pk en ging weer naar huis met een afgestelde powercommander 163 achterwiel pk's!!

inderdaad, die is vast niet origineel, op de uitlaat na.. :]
 
Laatst bewerkt:
De enigste aanpassingen die ik gedaan heb zijn een slip-on leo vinci en een powercommander.
Ik ging naar de dynobank toe met een onafgestelde powercommander 156,9pk en ging weer naar huis met een afgestelde powercommander 163 achterwiel pk's!!
In 1 woord: COOL
 
Niet om het 1 of ander, maar zie m'n nick dus moet wel reageren---> geen eerlijke vergelijk dit natuurlijk. (temp/luchtdruk)
 
uh.........

Jouw blade heeft 123Nm koppel aan het achterwiel? :?

weet je zeker dat dit achterwiel gegevens zijn?????????
 
Motor
Motortype Vloeistofgekoelde, 16 kleps 4-takt DOHC, 4 cilinders in rij
Boring x slag 75 x 56,5 mm
Cilinderinhoud cm³ 998 cm³
Compressieverhouding 11,9 : 1
Carburatie PGM-DSFI elektronische brandstofinspuiting
Max. vermogen 126,4 kW (172 pk) bij 11.250 t/min (95/1/EC)
Max. koppel 115,1 Nm bij 8.500 t/min (95/1/EC)

Bron: honda.nl.
dit zijn de standaard waarden van fabriek, als ik me niet vergis had de motor van deze run een 2 tands groter achtertandwiel en een pc/sportpijp, zou dat zoveel invloed kunnen hebben???? :?

ps waarden hierboven zijn van het blok.
 
geweldig speeds.

hhhmmmm, het is wel een erg groot verschil met die PC.
zat er ook al over te denken em op mijn blade te zetten, maar als ik dit zie...
het wordt alleen maar moeilijker om het NIET te doen..!!
 
Kijk ff in de topic powercommander inkoop actie, daar staat een tel nr van een bedrijf in america.
Hier heb ik hem ook vandaan en koste incl verzenden $ 290,- is ongeveer € 225,-


geweldig speeds.

hhhmmmm, het is wel een erg groot verschil met die PC.
zat er ook al over te denken em op mijn blade te zetten, maar als ik dit zie...
het wordt alleen maar moeilijker om het NIET te doen..!!
 
Hey Speeds,dat ziet er goed uit man.
Als we straks een keer gaan knallen zal mijn R1tje het nog moeilijk krijgen ;)
Maar jonge jonge wat een vermogen zeg heel knap gedaan daar bij ten kate.
MatjeR1 wil ook 163 peeeeeekaaaaaaatjes aan zijn achterwiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan