E aanduiding op onderdelen

yoeri111

Marauder GZ125X
1 jan 2022
85
13
vlaams brabant , belgie
iemand een idee waar het beste te zoeken achter een E (blijkbaar eu keurmerk) op de demper bij de suzuki intruder?
mijn vader kocht hem een intruder tweedehands ( van een nl wonend in be tegen de grens) welke over de papieren uit nl beschikt ,een douaneattest en een exportpapier.
volgens die gast waren dat alle papieren nodig om het ding in te schrijven maar de div eist een gva.

na bekijken foto's ervan stelt suzuki dat qua spiegels en demper er zeker een E moet opstaan of ze keuren hem af.
dus vandaar de vraag voor de dempers, voor de spiegels moet ik op zoek naar een deftig bruikbaar paar
 
In NL is er een kentekencard, daar staat alles wat relevant is op. Ook Kw. Heerlijk. Ff overschrijven in 2 minuten, en go.
Tegenwoordig zal dat wel zo zijn,maar vroeger duidelijk niet.
Als het vermogen op het NL kenteken zou staan,zou TS geen enkel probleem hebben.

Gezien de leeftijd denk ik dat de kans heel groot is dat deze motor gebruikt uit de US of Japan ingevoerd is,dat werd toen massaal gedaan.
 
1644657658791.png

Als jij een originele uitlaat demper erop had zitten dan had je deze tekst gezien die gewoon aan de buitenkant staat in het zicht .
Maar je schrijf dat je niet kan vinden dan kan je er van uitgaan dat deze niet origineel is .
Zou maar op zoek gaan naar een originele demper .
want zelfs met de juiste gegevens op papier kan je na je kenteken fluiten als ze dit bij de keuring niet zien heb ik zo idee
 
inderdaad is het enige wat ik nodig heb een attest met KW , andere info die nodig is staat op de papieren.
dan is die keuring bij suzuki belgie niet nodig .

deze is door mijn vader gekocht, zelf heb ik momenteel een 2de hands marauder 125cc ( gezien ik nog eerst voor de A moet gaan) , daar mag ik voorlopig met de B mee rijden in BE :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan