Echte motorrijders! op Motorcycle event Zwolle

apocalyps

MF veteraan
17 jun 2006
3.238
1
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?
 
ze hadden hun pak alvast aangedaan omdat ze hun eerste proeflesje daarbinnen wouden uitproberen!

of omdat ze op dt wheely apparaat wilden oefenen

of omdat ze een pak hadden gekocht en ze 't niet meer uit wilden doen uit trots.

JR
 
die trieste figuren zie je ook altijd op weg naar de mobeu met combi in de trein zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Vreemde verschijning om in je motorpak te lopen als je met de auto bent.
Zie soms ook wel eens van die trieste figuren op straat met een cbr / yamaha / blablablabla jas aan en dan denk ik bij mezelf hoe triest is dat !!!!
En dan zie je ze kijken man als je met je motor voorbij komt van ohhhhh had ik maar een motor!
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?
ze komen zo met het motorpak aan uit het koekblik stappen :Y
 
Vreemde verschijning om in je motorpak te lopen als je met de auto bent.
Zie soms ook wel eens van die trieste figuren op straat met een cbr / yamaha / blablablabla jas aan en dan denk ik bij mezelf hoe triest is dat !!!!
En dan zie je ze kijken man als je met je motor voorbij komt van ohhhhh had ik maar een motor!


Wat maakt dat uit dan?

ik heb ook gewoon normaal mijn motorjas aan, omdat ik geen andere heb :'), en ik kijk altijd als er een motor langs komt rijden, vind het nog steeds een machtig iets, ook al rijd ik zelf motor
 
Laatst bewerkt:
Wat maakt dat uit dan?

ik heb ook gewoon normaal mijn motorjas aan, omdat ik geen andere heb :'), en ik kijk altijd als er een motor langs komt rijden, vind het nog steeds een machtig iets, ook al rijd ik zelf motor


Ik vind het vreemd om in een motorpak (jas) te lopen.
Ik weet zeker dat jij moet lachen als jij een scooter rijder in een motorpak ziet rijden.
Is een beetje dezelfde meuk vind ik.
 
Er zijn uiteraard mensen die altijd hun motorjas aan hebben,
maar op de beurs, waren het er wel bizar veel, met deze vreemde smaak van mode _O-
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?

mischien was er nog een ander parkeerterrein welke vol stond met motoren :+
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?


O, je hebt het over één motor...
 
Ik vind het vreemd om in een motorpak (jas) te lopen.
Ik weet zeker dat jij moet lachen als jij een scooter rijder in een motorpak ziet rijden.
Is een beetje dezelfde meuk vind ik.
Ik ben zelf pizzakoerier, en heb wel een aantal keer gehad dat ik geen tijd had om me om te kleden na een ritje.
Daar ging ik hoor strak in het leer op de pizzabrommer :}
uiteraard even snel omkleden zodra er een ritje was in de buurt van mn huis!
maar de blikken die je krijgt zijn Schitterend _O-

Er werd trouwens wel gewoon teruggezwaaid!
 
Ik vind het vreemd om in een motorpak (jas) te lopen.
Ik weet zeker dat jij moet lachen als jij een scooter rijder in een motorpak ziet rijden.
Is een beetje dezelfde meuk vind ik.


Eigenlijk niet, want ik reed zelf ook in motorpak op de scooter(iig jas en handschoenen dan)

want of je nou de grond met 80km/h met een motor of een scooter kust, voor de grond maakt het niks uit wat je rijd


En een motorjas staat mij gewoon geweldig *D 8-)
 
Eigenlijk niet, want ik reed zelf ook in motorpak op de scooter(iig jas en handschoenen dan)

want of je nou de grond met 80km/h met een motor of een scooter kust, voor de grond maakt het niks uit wat je rijd


En een motorjas staat mij \\n geweldig *D 8-)


Dat kan ik vind het triest B|
 
Ik ben zelf pizzakoerier, en heb wel een aantal keer gehad dat ik geen tijd had om me om te kleden na een ritje.
Daar ging ik hoor strak in het leer op de pizzabrommer :}
uiteraard even snel omkleden zodra er een ritje was in de buurt van mn huis!
maar de blikken die je krijgt zijn Schitterend _O-

Er werd trouwens wel gewoon teruggezwaaid!


Zal best geinig staan maar toch :P
 
Op zich wel leuk om een keer te doen :Y

Maar heb ook liever het echte werk })
 
blijkt toch nog wel tegen te vallen om te doen,
ik heb er vanmiddag een paar gezien op de beurs in zwolle,
maar dat ging niet soepel.
ik heb het zelf niet geprobeerd,
dus ik weet niet uit eigen ervaring hoe het is/gaat.
 
dit bedoelen we met een wheely machine!


Zoiets was 't inderdaad alleen dan met een honda fireblade erop.. ging trouwens makkelijk op 't achterwiel. ze reden op gegeven moment bijna stationair op 't achterwiel alleen dan 'dalen' klappen dat ding oef.. nog ff oefenen die lui.

JR
 
Vreemde verschijning om in je motorpak te lopen als je met de auto bent.
Zie soms ook wel eens van die trieste figuren op straat met een cbr / yamaha / blablablabla jas aan en dan denk ik bij mezelf hoe triest is dat !!!!
En dan zie je ze kijken man als je met je motor voorbij komt van ohhhhh had ik maar een motor!
Maar wat ik me afvraag: als jij iemand op straat ziet lopen met een yamaha jas, hoe weet jij dan dat hij niet een yamaha heeft staan in de schuur.
Ik loop namelijk ook wel eens met een yamaha jas, maar bij mij staat wel een R1 in de garage(wat je aan mijn gezicht echt niet ziet verder)
En mischien zijn de blikken naar jouw motor wel omdat ze hem spuuglelijk vinden, en begrijp jij de blik gewoon niet goed.
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?

Ben vorig jaar ook met motorlaarzen (tourlaarzen) aan naar de MotorBeurs geweest maar met de trein daar aangekomen. Waarom? Ik wilde weten welke motoren geschikt voor mij zijn ivm mijn lengte. Dit jaar ben ik precies hetzelfde van plan.

Ik kan mij voorstellen dat er zo ook mensen zijn met die een motor icm hun jas willen "uitproberen." Daarnaast zijn er mensen waarschijnlijk erg trots op hun <insert motormerk> :Y

Lekker laten gaan die mensen ;)
 
Maar wat ik me afvraag: als jij iemand op straat ziet lopen met een yamaha jas, hoe weet jij dan dat hij niet een yamaha heeft staan in de schuur.
Ik loop namelijk ook wel eens met een yamaha jas, maar bij mij staat wel een R1 in de garage(wat je aan mijn gezicht echt niet ziet verder)
En mischien zijn de blikken naar jouw motor wel omdat ze hem spuuglelijk vinden, en begrijp jij de blik gewoon niet goed.

Ik heb het niet over met MIJN motor langskomen eerst lezen voor je wat zegt.

bril1js.jpg



Ik vind het gewoon vaag om met een motorjas te lopen als je op de brommer , lopend , fietsend of whatever te lopen en dat is gewoon mijn mening.

Voor de rest heb ieder zn eigen mening.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan