een fijne rechtopzitfiets dacht iets van CB600F

K vind dat wel een gaaf ding ja voor een rechtopzitfiets die honda!

Ook leuk voor als je een niet al te wijde budget hebt.
 
op zich vind ik het mooie motoren, maar ik ben maar kort (1.67) en kan dan niet met de voeten aan de grond. ik weet wel dat sommige motoren verlaagd kunnen worden, maar heb toch liever eentje die goed past.

Een naked SV650 moet je ook passen lijkt me... ;)
Zit je ook redelijk rechtop en je moet ook met de voetjes bij de vloer kunnen... :)
 
Als ik jou was zou ik eens een proefrit maken op een Z750.

Heerlijk diepe zit.
Stuurt fantastisch.
Goed recht op.
Enigzins bescherming door het stuurkuipje.
Power ten overvloed .
Rijdt relaxed.

(Afbeelding)

diverse kleuren leverbaar.

:+


Mee eens. sinds kort ken ik een aantal mensen die van soortgelijke fietsen zijn overgestapt naar de Zed's met volle tevredenheid
 
Een naked SV650 moet je ook passen lijkt me... ;)
Zit je ook redelijk rechtop en je moet ook met de voetjes bij de vloer kunnen... :)


nope ;)
is net te hoog en ik ruste weer teveel op mijn polsen B| hoezo moeilijk geval :+ maar wel gaaf ding!! had mijn eerste voorkeur. ik kom wel met de tenen aan de grond, maar aangezien mijn enkels niet stabiel genoeg zijn heb ik te weinig grip.
 
Sjit, das jammer Janice! '(

Maareh, een gele Duc Monster is natuurlijk ook errug :9~


ja helemaal!! maar die is me weer te duur.
kan ik voor dik 2500 euro minder die cb600f voor kopen. en die heeft ook nog zo'n leuke hoge uitlaat ;)
rare tik he? ik heb wat met hoge uitlaten *D
 
Nieuwprijs verschil tussen een Z1000 en Z750 is ruim 3400 euro's

Weet niet wat je wil besteden maar een Z750 is rond de 8000 pleuro's en een Z1000 kost 11.398 pleurootjes.

Misschien in je overweging meenemen

@ Maestro is inderdaad waar, steeds meer mensen stappen over op de Z750, en naar volle tevredenheid.
uitzonderingen daargelaten
 
kijk voor de grap hier eens:
http://www.mmvg.nl/

dit is een organisatie die de bediening op de motor kan aanpassen indien bepaalde houdingen/bewegingen onmogelijk, moeilijk of pijnlijk zijn

zij kunnen je vast ook verder helpen met de keuze van je fiets!
 
nope ;)
is net te hoog en ik ruste weer teveel op mijn polsen B| hoezo moeilijk geval :+ maar wel gaaf ding!! had mijn eerste voorkeur. ik kom wel met de tenen aan de grond, maar aangezien mijn enkels niet stabiel genoeg zijn heb ik te weinig grip.

D'r is ook een verlaagd zadel voor, scheelt weer een paar cm... ;)
Maar goed, als je dan nog teveel op je polsen rust schiet het nog niet op... '(

Succes met je zoektocht... ;)
 
Nieuwprijs verschil tussen een Z1000 en Z750 is ruim 3400 euro's

Weet niet wat je wil besteden maar een Z750 is rond de 8000 pleuro's en een Z1000 kost 11.398 pleurootjes.

Misschien in je overweging meenemen

@ Maestro is inderdaad waar, steeds meer mensen stappen over op de Z750, en naar volle tevredenheid.
uitzonderingen daargelaten

tussen de 7000,- en 8000,- euro moet er iets tussen zitten lijkt me ;)
mijn voorkeur gaat uit naar 600 tot 750 cc. een 1000 kan ook nog als ik langer mijn rijbewijs heb ;)
janice heeft nog trauma's van dat ding van tomsoes die TL1000R :X :X
 
ik ken ze ;)
heb ook contact met ze :)
heej janice,

zonde om je motor weg te doen joh waarom monteer je niet gewoon een superbike stuur ?? zit je rechterop dat is toch de bedoeling je ziet het trouwens steeds meer een superbikestuur op een racer ik denk dat meer mensen last van der polsen krijgen

in ieder geval succes
 
heej janice,

zonde om je motor weg te doen joh waarom monteer je niet gewoon een superbike stuur ?? zit je rechterop dat is toch de bedoeling je ziet het trouwens steeds meer een superbikestuur op een racer ik denk dat meer mensen last van der polsen krijgen

in ieder geval succes


hoeveel hoger zit ik dan?
ik ben maar kort en op die sv kon ook een ander stuur (is dat dan ook een superbikestuur geweest :? ) en hield het nog niet genoeg uit.

tis natuurlijk wel goedkoper...
de soes verlagen (ook hier kan ik alleen met de tenen aan de grond)en een ander stuur........
jammer dat ik dat niet even ergens kan testen....
zou wel willen weten hoe dat eruit ziet en zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan