Eerst snijden en dan onderuitdoen rijden |(

Al met Rijkswaterstaat contact opgenomen Ton-up?
Want denk dat je wel kans maakt dat camera beelden bewaard worden een tijdje, vanwege allee terreurdreiging tegenwoordig blabla.

Misschien mag jij die beelden niet opvragen maar kan de politie ze wel krijgen zodat ze achter het kenteken kunnen komen.
Je motor werd aan de kant gezet door een collega.

Verkeer werd ook al geregeld, dus ben door gereden had een ander klusje.

Voor de rest nog niks bekend van het voertuig ?

Schijnbaar neemt RWS niet op, alleen life beelden.
 
Bovendien moet je als chauffeur helemaal niet op je rem gaan staan als je een toeter hoort, wat is dat voor onzin zeg. Als iedereen op z'n rem zou staan iedereen keer dat iemand een of andere malloot het nodig vindt om te toeteren omdat hij iemand langs de weg herkent .. dat zou nog eens leuk zijn zeg.
Als je zo'n paniekreacties hebt is het ofwel omdat je niet aandachtig bent of omdat je gewoon niet op je plaats bent in het verkeer.

Nou, als ik een euro zou krijgen voor iedereen die verschiet van een toetert en op de rem stampt was ik ondertussen behoorlijk rijk.
Het is niet de juiste reactie maar veel mensen wisselen van helft, horen een toeter en klappen op de rem en/of terug naar rechts.
En inderdaad, ik had het ook laatst met de auto dat ik al flink op de rem moest voor zo'n pipo die ineens naar links kwam, ik toeter uit reactie en die pipo trapt van schrik vol op z'n rem terwijl die op 2 banen rijdt.....tsjaa, da's niet zo handig dus dat koste me gelijk een paar mm rubber.

Dat die het heeft gezien en wegspeert is natuurlijk aso maar veel mensen schieten dan ook weer in de stress en vertonen (vaak onnodig) vluchtgedrag..........


Rare dingen die mensen :)
 
Je hebt "alleen maar" wat schrammen en bulten en je motor "blikschade".
Normaal komt de pliesie daar niet meer voor opdraven, las ik net in de krant.

Gelukkig komen ze blijkbaar nog wel als er sprake is van doorijden na het veroorzaken van een ongeval.

Hopelijk wordt de dader opgespoord en ter verantwoording geroepen, met als straf de volledige vergoeding van jouw schade.
Is dit voorval gemeld bij het waarborgfonds?
Misschien dat daar wat vergoeding van geclaimd kan worden, mocht de dader onopgespoord blijven.


Zou overigens wel leuk zijn als in, doorgaans misselijk makende programma'tjes als "Blik op de weg" verslag gedaan wordt van dit soort gevallen, met natuurlijk het grijpen van de dader in de reportage.
Heeft ook een hoog "geen beter vermaak dan leedvermaak" gehalte, maar toch......
 
Issie al gepakt?!
Nee, hij is vast gelaserd! ;) Maar pakken? dat doen de blauwe meetbuisjes niet.. :+

Maar wat een klote verhaal zeg, beter dat je zelf niets hebt.. Toch?
 
hopelijk stompen ze ook effe zijn heupen beurs, en zetten een kras op de auto en wandelen dan rustig door. dit valt onder de noemen zinloos geweld in mijn optiek en daarvoor mag zoiemand royaal gestraft worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan