Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Eerst Triumph Street Triple meeting, Brabo editie

Helaas niemand die dat hele grafeind snelweg met me wil rijden

Voor de volgende versie van de triple toertocht zijn jullie welkom in Friesland


waar blijft het topic ?

Friesland heb ik nog steeds niet gezien, ja paar weken terug 1 keertje, toeren met collega's, heb toen 285 kilometer op 1 tank gereden, en de reserve nog niet eens aangesproken
 
waar blijft het topic ?

Friesland heb ik nog steeds niet gezien, ja paar weken terug 1 keertje, toeren met collega's, heb toen 285 kilometer op 1 tank gereden, en de reserve nog niet eens aangesproken

is voor mij al bijna 285 km om in frieland te komen
 
is voor mij al bijna 285 km om in frieland te komen

Ik wil graag een street/Daytona toertocht uitzetten in Fryslan, maar ik vrees een erg lage opkomst. Net als ik niet zo gek veel zin heb 2 uur lang snelweg te kachelen naar Brabant zullen de meesten van jullie ook niet zitten te wachten op een lange rit naar Fryslan

Maar het is hier wel erg mooi rijden. Niet al te veel verkeer en mooie bochtige wegen
 
Laatst bewerkt:

zal idd wel mooi rijden zijn
en ik snap ook goed dat je geen zin hebt om 500 km op en neer over de snelweg te rijden en dan nog een ritje binnendoor.
Het mooiste is natuurlijk ergens centraal in nederland wat af te spreken
 


deelnemer 1 meld zich
 
Voor ons (Vonne en ik) was het de kortste meeting ooit, maar toch leuk om even te kletsen.
We hebben ook een hele fijne route gevonden en lekker gereden tot 15:30.
Het was toch het beste om niet met jullie verder te rijden, want rijden tot 6000 rpm is erger dan 25kw.

@ Flaterik: van alle Triples die ik vandaag heb gezien vind ik die van jou toch echt het aller-allermooist!

 

Ja, is toch jammer... volgende week is ie ingereden toch ???

@ Flaterik: van alle Triples die ik vandaag heb gezien vind ik die van jou toch echt het aller-allermooist!


AMEN !



@ Erik, thanks man, ik heb me super vermaakt vandaag, schitterende route, ookal zijn we geen stempelpost tegen gekomen

@SM-Ronald KTM SM Hubbahubbahubba, here comes the Hooligan wat een schitterend ding zeg, hij rijd echt fantastisch, het is dat je weer terug wou ruilen, ik had het niet voorgesteld
 
zoals ronald al zei: leuk om jullie (effe) te zien! wij hebben idd een leuk (en rustig) ritje gedaan langs de mooiste rotondes van het zuiden (puur en alleen om die vervelende slijtboutjes in te korten.... )

enne, die uitnodiging voor volgende week heb ik toch maar in da pocket! thanks!
(nu mijn agenda met werkschema erbij pakken, www.knmi.nl openen, en die resterende 600 inrij-km's inplannen..... naar, héél naar, )
 

jammer dat je afhaakte maar ik snap het wel, rijd niet echt fijn met een groepje als je zo erg op de toeren moet gaan letten
maar volgende week een nieuwe poging
 
@SM-Ronald KTM SM Hubbahubbahubba, here comes the Hooligan wat een schitterend ding zeg, hij rijd echt fantastisch, het is dat je weer terug wou ruilen, ik had het niet voorgesteld

Ik zei toch dat je er geen spijt van zou krijgen
(weet nog een hele goeie dealer vlakbij purmerreutel)

Erik bedankt voor de rit
Het was weer mooi rijden
Ben nog steeds onder de indruk van de hoeveelheid street`s op de meeting
De enigste keer in mijn leven dat ik er nog meer bij elkaar heb zien staan was bij de dealer (een witte en een zwarte )

.
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat je de rest gisteren helemaal zoekgereden hebt met die oranje scheurbak!
Alleen die ene groene reed natuurlijk zo snel dat je 'm niet kon inhalen.
 
ach, we hebben lekker door kunnen rijden
heb maar een klein stukje 239 gereden