eerste motor vakantie

brommber650

Rookie
14 nov 2022
1
2
Hallo motor mensen.
ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen maar dacht waarom ook niet.

Ik ben xander en woon in Noordbrabants.
ik heb zo een maandje of 4 mijn motor/ rijbewijs. en ben heel erg geïnteresseerd in een motor vakantie.
de motor die ik nu heb is een BMW f 650gs uit 2001 en ik zou graag een soort van ofroad/ onroad berg vakantie willen doen.

maar het probleem is dus dat ik op t moment niemand ken die zoon soort vakantie wil gaan doen. zou ik hier kunnen vragen of er geïnteresseerde zijn die mee willen op motor vakantie. ik ben van plan om ergens volgend jaar dit te gaan doen. ivm stage en school. ik wil graag ook met de motor vanuit Nederland vertrekken waar door de reis ook niet langer dan 4/6 uur moet duren, of een tussen pauze eventueel. ik hoor het wel als er animo voor is graag ook iemand met een beetje ervaring met motor vakanties. want ik sta er nog helemaal leeg in.
Wil er iemand met mij dit avontuur aan gaan!
Stuur me een berichtje, op discord of hier.
Discord id is thelegend27#3066. Ik heb ook al een cardo packtalk bold. Dus als je van droge humor houd en wat praten onderweg. Dan zit je bij mij goed.
 

Bijlagen

  • 20221112_133120.jpg
    20221112_133120.jpg
    371,3 KB · Weergaven: 15
  • 20221112_133055.jpg
    20221112_133055.jpg
    416,8 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Hallo motor mensen.
ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen maar dacht waarom ook niet.

ik heb zo een maandje of 4 mijn motor/ rijbewijs. en ben heel erg geïnteresseerd in een motor vakantie.
de motor die ik nu heb is een BMW f 650gs uit 2001 en ik zou graag een soort van ofroad/ onroad berg vakantie willen doen.
maar het probleem is dus dat ik op t moment niemand ken die zoon soort vakantie wil gaan doen. zou ik hier kunnen vragen of er geïnteresseerde zijn die mee willen op motor vakantie. ik ben vanplan om ergens volgend jaar dit te gaan doen. ivm stage en school. ik wil graag ook met de motor vanuit Nederland vertrekken waar door de reis ook niet langer dan 4/6 uur moet duren, of een tussen pauze eventueel. ik hoor het wel als er animo voor is graag ook iemand met een beetje ervaring met motor vakanties. want ik sta er nog helemaal leeg in.
Hallo,

Welkom op MF, ik denk zelf dat je meer reacties zal krijgen als je je even voorstelt, wie ben je, welke omgeving woon je? Het is geen verplichting om dat te doen. Voorstellen wordt wel heel erg gewaardeerd. Verder kan je hier veel lezen en leren, dus ik verwacht wel dat je je gaat vermaken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan