Offroad vakantie

Gwiedert

motor detective
6 dec 2019
3.778
4.706
Ik ben van plan om met mijn zwager een 5/6 dagen durende offroad vakantie te doen in april/mei.
We hebben dit nog nooit gedaan, maar ons plan is om met de motoren op de trailer naar de bestemming te rijden, daar een airbnb te boeken en dan de hele vakantie offroad/enduro paden te rijden. We zijn nog volledig blanco als het op de bestemming aankomt.
Aanraders in Europa zijn welkom!
Graag met wat foto's en wat toelichting zodat we er een beetje een beeld bij krijgen.
 
probeer de TET routes te rijden
die kan je downloaden bij https://transeurotrail.org/
als je de bergen in gaat, houd het laag gezien de tijd van het jaar
in Frankrijk zijn genoeg paden te vinden
anders Groot Brittannië
met 1 weekje moet je het niet ver zoeken gezien heen en terugreis
 
Leuke plek om vanuit 1 locatie te gaan rijden is Isabena in de Pyreneeën. Daar hebben ze ook een eigen Enduropark. Je kunt er bugalootjes en chaletjes huren, er zit een lekker restaurantje bij, ook in het dorpje zit nog het e.e.a. waar je kunt eten en de omgeving is er super!
In die tijd van het jaar heb je hier ook gewoon lekker weer.

Wil je een keer wat anders rijden, of gewoon een dagje verhard gummen, dan staat zo goed als het hele BMW programma daar klaar om te huren.

 
Leuke plek om vanuit 1 locatie te gaan rijden is Isabena in de Pyreneeën. Daar hebben ze ook een eigen Enduropark. Je kunt er bugalootjes en chaletjes huren, er zit een lekker restaurantje bij, ook in het dorpje zit nog het e.e.a. waar je kunt eten en de omgeving is er super!
In die tijd van het jaar heb je hier ook gewoon lekker weer.

Wil je een keer wat anders rijden, of gewoon een dagje verhard gummen, dan staat zo goed als het hele BMW programma daar klaar om te huren.

Het is wel een roteind, maar ik ben er afgelopen september even een bak koffie wezen drinken.
De locatie is wel heel leuk. Zwembad erbij en een hele leuke motor-offroad-vibe.
 
Wat voor route wil je? Stenen? Zand? Gravel?

Noorwegen/Zweden ga jij saai vinden. TET Spanje is wel heel mooi en Frankrijk heeft ook uitdagende stukken.

Zo'n enduro off-road park is denk ik meer wat voor jouw hooligan stijl dan de TET in bovengenoemde landen, al is dat wel heel mooi reizen. Vooral in Frankrijk zijn er ook mooie loopjes te maken van een dag of 3/4.

Dus ja wat wordt de focus meer hooligan of reizen?
 
Wat voor route wil je? Stenen? Zand? Gravel?

Noorwegen/Zweden ga jij saai vinden. TET Spanje is wel heel mooi en Frankrijk heeft ook uitdagende stukken.

Zo'n enduro off-road park is denk ik meer wat voor jouw hooligan stijl dan de TET in bovengenoemde landen, al is dat wel heel mooi reizen. Vooral in Frankrijk zijn er ook mooie loopjes te maken van een dag of 3/4.

Dus ja wat wordt de focus meer hooligan of reizen?
Hooligan, met mooie natuur/omgeving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan