Marokko trip offroad mei 2023

tlf

Rookie
29 mrt 2007
6
1
Wie heeft er zin om met mij in gehele maand mei 2023 mee te gaan naar Marroko?
Ikzelf heb een tenere 700 world raid. Vanuit Zuid Frankrijk ben ik van plan de ferry Sete- Nador te nemen om van daar uit vooral offroad oostelijk Marroko te doen.
Misschien op de terugweg nog een stuk Tet Spanje.. enige offroad ervaring is wel handig.
Groetjes Tom
 
Zag jou bericht en d8 ff reageren. Ik ben vaak in marokko en heb een woning voor de motorrijders als tijdelijk rustplek voor max 5 dagen en bij medische situatie natuurlijk bespreekbaar. Veilig en schoon. Eigen kamer, garage om je motor op te frissen. Complete plaatje ! Ben nogal een motor freak en ken heel wat gebieden en natuurlijk op nummer 1 gaat het mij om veiligheid.
Wie heeft er zin om met mij in gehele maand mei 2023 mee te gaan naar Marroko?
Ikzelf heb een tenere 700 world raid. Vanuit Zuid Frankrijk ben ik van plan de ferry Sete- Nador te nemen om van daar uit vooral offroad oostelijk Marroko te doen.
Misschien op de terugweg nog een stuk Tet Spanje.. enige offroad ervaring is wel handig.
Groetjes Tom
Jammer! Had zeker mee willen gaan. Heb een rustplek in het noord oosten van marokko. De stad is verbonden met Oujda via de N2, met de badplaats Saïdia via een nationale weg, met de stad Berkane via een nationale weg en met Nador via Saïdia middels de N16. Veilig en heerlijk om ff bij te komen.
 
Ik ben 1x met de boot vanaf Barcelona naar Tanger geweest, NOOIT weer.
Wat een drama, 24 heen 36 uur terug?
De terug weg gingen we op woensdag avond om 24.00 uur weg varen, we waren vrijdag morgen 0.800 uur in Barcelona.
 
Ik ben 1x met de boot vanaf Barcelona naar Tanger geweest, NOOIT weer.
Wat een drama, 24 heen 36 uur terug?
De terug weg gingen we op woensdag avond om 24.00 uur weg varen, we waren vrijdag morgen 0.800 uur in Barcelona.
Was eerst ook ons plan.. nu een bus gehuurd en laten deze achter in algeciras.
kost wat, maar liever dat dan 2 dagen op een Boot :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan