Eerste rijles

Voor me liggen de formulieren van de verkeersschool om me in te schrijven voor de motorrijopleiding. Ik ben gek van motoren, zit graag achterop maar zelf rijden lijkt me helemaal het einde! Maar toch..ik weet niet of ik een motor kan beheersen en het lijkt me ook wel een beetje eng :? Maar wil het zo graag!

Eigenlijk moet ik het gewoon doen, maar kost me een hoop moeite om moed te verzamelen. Ze zeggen ook dat ze tijdens de intest gaan kijken of je er gevoel voor hebt maar wat nu als ze vinden dat ik dat niet heb??!?!?!?

Maar eerst ff een vraagje aan jullie...
Hoe hebben jullie de eerste les(sen) ervaren? En nog tips voor een goede verkeersschool???

Ciaoooooooooo, Riannefumi
Mijn eerste rijles: HÉÉT! Het was op 12 augustus 2003 38 graden.
Eng? Ook! Overgestapt op 25 kW na 2 valpartijen en slapeloze nachten van de schrik.
Ondanks dat stug doorgezet en na veel (25) lessen van 2 uur in één keer geslaagd.
En nu geniet ik...!!
Dus: doen, laat je niet kisten als het ff tegenzit, het is de moeite waard!
 
Een paar jaar geleden reed ik nog rond op m'n crosser (suzuki 80 cc) ben daar toen mee gestopt. Toen vond ik het geweldig maar ook spannend, ben heel wat keren onderuit gegaan,geloof ik?! Misschien dat ik het daardoor een beetje spannend vind, maar ik ben eruit!!! Ik ga het gewoon doen!

Jullie horen nog van me, :]

Ciaoooo, Riannefumi

Oh je bent een vrouw!!! Gelukkig maar... :)

Nee je moet niet boos worden...ik vond alleen je taalgebruik een beetje "vrouwelijk" voor een gozer. Eng en spannend enzo.

Nou jah...belangrijk :z
 
In HHW ken ik geen motorrijscholen, wel in Hoorn. Zelf net mijn rijbewijs gehaald en zoals je al van plan was, snel beginnen !!!! Echt genieten ! Plezier :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan