Nicolaas
MF veteraan
Ok, dus als je een hoog stuur op een superbike zet rijdt dat voor geen meter omdat ie daar niet voor ontworpen isDie zijn ervoor ontworpen, maakt nogal een verschil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok, dus als je een hoog stuur op een superbike zet rijdt dat voor geen meter omdat ie daar niet voor ontworpen isDie zijn ervoor ontworpen, maakt nogal een verschil.
AHA! Dan is het net andersom; benen achterlijk ver dubbel gevouwen en bovenlijf min of meer ontspannen rechtop.Ok, dus als je een hoog stuur op een superbike zet rijdt dat voor geen meter omdat ie daar niet voor ontworpen is
dan is deze zo gek nog niet voor t geld...Bekijk bijlage 1558787
Bekijk bijlage 1558788
met spatbord..
en de rest...
nette prijs..
leuke motor...
tis gewoon een verneukt oud lijk.
Ik zou dat brol nooit in onderhoud nemen
Tegenwoordig wordt al gauw iets caferacer/bratstyle genoemd, vaak zijn het dan oude frikandellen met allemaal hetzelfde bruine zadeltje van aliexpress.
Deze is geschikt als donatie voor de nieuwjaarsviering in Scheveningen.Bekijk bijlage 1558751
Lang verhaal kort: in voorbereiding op aanschaf 1e motorfiets natuurlijk zitten rondkijken op het interweb, en was eigenlijk wel gecharmeerd van deze nieuwe trend. Uitgekleed, minimalistisch, "bratstyle" etc.
Zou er best zo eentje willen hebben. Maar... dan wel eentje waar je echt fatsoenlijk op kunt rijden. Niet alleen poserfoto's maken voor op Instagram. Dus ik vroeg me af, wat is hier allemaal mis mee?
Geen voorspatbord, geen spiegels, open ketting... Lijkt me niet erg praktisch. Of valt dat wel mee?
PS. Foto dient als voorbeeld. Foto's van andere onrijdbare custom bikes met slechte voorbeelden zijn welkom!
Waarom draai je het om. Dat snap ik echt niet. Wil je me niet begrijpen soms?Ok, dus als je een hoog stuur op een superbike zet rijdt dat voor geen meter omdat ie daar niet voor ontworpen is
Bijna, 550FourIk moest eerst goed kijken....een cb350four...origineel nog steeds mooi.
Er wordt geschreven dat ultra lage clipons voor geen meter rijdt. (ik vind deze zeker niet ultra laag zitten overigens)Waarom draai je het om. Dat snap ik echt niet. Wil je me niet begrijpen soms?
Bij dat lage stuur horen hogere, meer naar achteren geplaatste voetsteuntjes. Anders zit je zowel met je armen als met je benen naar voren.Er wordt geschreven dat ultra lage clipons voor geen meter rijdt. (ik vind deze zeker niet ultra laag zitten overigens)
Op supersports zitten ze net zo laag, dan niet nog lager. Dat zou dan toch net zo beroerd moeten rijden? (of had er expliciet bij moeten staan dat de voetsteuntjes in combinatie met het stuur op deze 40 jaar oude motor anders zitten dan op moderne supersports?)
Jij schrijft dat supersports daarvoor ontworpen zijn. Dat begrijp ik. Een suprtsport is dus niet ontworpen voor een 'superbike stuur' dus zou volgens jouw redenatie ook beroerd moeten rijden want; is niet zo ontworpen.
Motoren zijn sinds het uitkomen van deze CB veranderd. Zelfs tussen superbikes uit de jaren '90 en tegenwoordig zijn heel anders. Het stuur van een ZX7R zat veel verder weg van de zit dan de clipons van een ZX10 van vandaag.
Een racer uit de jaren '60 had zijn voetsteunen echt niet op de plek zitten zoals ze vandaag zitten.
Lang verhaal kort: het stuur in de OP zit lager dan af fabriek. Vergelijk je dat met moderne motoren dan zit dat anders.
We kunne aardig generaliseren, respectloze hufters, om maar gelijk mee te doen
Mooi verhaal lekker kort. Ik heb nooit gezegd dat een superbikestuur vervelend zit op een sportfiets,..je maakt er een heel mooi verhaal van. Prima verder maar heeft niet ze gek veel te maken met de ergonomie van een CB.Er wordt geschreven dat ultra lage clipons voor geen meter rijdt. (ik vind deze zeker niet ultra laag zitten overigens)
Op supersports zitten ze net zo laag, dan niet nog lager. Dat zou dan toch net zo beroerd moeten rijden? (of had er expliciet bij moeten staan dat de voetsteuntjes in combinatie met het stuur op deze 40 jaar oude motor anders zitten dan op moderne supersports?)
Jij schrijft dat supersports daarvoor ontworpen zijn. Dat begrijp ik. Een suprtsport is dus niet ontworpen voor een 'superbike stuur' dus zou volgens jouw redenatie ook beroerd moeten rijden want; is niet zo ontworpen.
Motoren zijn sinds het uitkomen van deze CB veranderd. Zelfs tussen superbikes uit de jaren '90 en tegenwoordig zijn heel anders. Het stuur van een ZX7R zat veel verder weg van de zit dan de clipons van een ZX10 van vandaag.
Een racer uit de jaren '60 had zijn voetsteunen echt niet op de plek zitten zoals ze vandaag zitten.
Lang verhaal kort: het stuur in de OP zit lager dan af fabriek. Vergelijk je dat met moderne motoren dan zit dat anders.
Oh, sorry. Ik had die wetgeving even gemist. Ik schaam me diepBij dat lage stuur horen hogere, meer naar achteren geplaatste voetsteuntjes. Anders zit je zowel met je armen als met je benen naar voren.
Ga maar in de hoek staan.Oh, sorry. Ik had die wetgeving even gemist. Ik schaam me diep
PS. Foto dient als voorbeeld. Foto's van andere onrijdbare custom bikes met slechte voorbeelden zijn welkom!
Tja het is inderdaad nauwelijks rijdbaar lijkt me maar valt nu juist niet in de categorie versleuteld barrel.
Godsamme wat een gedrocht... Ik schaam me niet snel voor een motor maar hier helpt geen bier tegen..≥ Honda CB250 tracker - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Deze werkelijk schitterende honda cb250 is volledig verbouwd naar een zogenaamde tracker. Alles aan deze motor is eigenlijk nieuw, tot het laatste boutje toe! Hij staat op nieuwe noppenbanden voorwww.marktplaats.nl
Hahahahaha, zeker een mogelijke winnaar.≥ Honda CB250 tracker - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Deze werkelijk schitterende honda cb250 is volledig verbouwd naar een zogenaamde tracker. Alles aan deze motor is eigenlijk nieuw, tot het laatste boutje toe! Hij staat op nieuwe noppenbanden voorwww.marktplaats.nl