wel grappig dat je dat zegt, want ik had hetzelfde gevoel toen ik hem vanmorgen hoog op de brug zag staan.
als ik de koffers nog veel lager had gehangen dan vond ik het niet echt mooi staan in verhouding tot bovenkant spatbord en subframe.
De koffers hangen nu net boven de achteras. Als het goed is kan die achteras er nog net uit zonder de koffers te demonteren.
vanochtend twijfelde ik nog wel even of de hele motor wellicht nog zou moeten laten zakken, maar toen de brug eenmaal op de grond stond bleek dat dit toch echt niet nodig hoeft te zijn.
Hij is echt wel laag van zichzelf en de koffers hangen ook echt wel veel lager dan normaal.
Het kan natuurlijk altijd nog gekker... maar ik denk dat het zo goed is.
Het valt alleen idd niet zo mee om dat gevoel ook op de gevoelige plaat vast te leggen.
als je er naast staat is het toch anders.
Maar voor het vergelijk heb ik de Duc er even naast gezet. En dan moet je ook zeker even bedenken dat de GL ook nog op een verhoging staat van ruim 8 cm