Ledlampen en zo...

Het is altijd zoeken naar extra werk door weerstanden in de bedrading te doen.
Hier voor moet je bedrading open maken en solderen etc.
En dan is het zelfs mogelijk dat die weerstanden lekker warm worden als jij de knipperlichten gebruikt.
Wat ik geen prettig idee vind.
Terwijl het met een knipperlicht relais voor led dat allemaal niet hoeft.
En je ook geen warm wordende weerstanden in je bedrading hebt zitten.
En ik merk een grote anti aliexpress bij jouw.
Koop maar lekker duur ergens anders en dan later er achter komen dat ze het via aliexpress halen en lekker duur door verkopen.
Tegenwoordig doen bijna al de zaken dit spelletje.
Of je koopt duur en volgens winkel is het geen aliexpress maar wie geeft jouw die garantie dan dat het echt niet uit china komt.
Bijna alles word in china gemaakt.
Het heeft niets met goed of duurkoop te maken maar ik koop al heel erg lang spullen bij Ali, eigenlijk al voordat het gemeengoed werd, maar moet zeggen dat na meer dan 10 jaar de kwaliteit nog altijd vaak ruk is.
Wat betreft de warm wordende weerstanden, op iedere weerstand heb ik een heatsink gemonteerd dus dat warm worden valt wel mee, warm worden ze natuurlijk nog altijd maar niet meer zo heet.
En aangezien ik hou van klooien en dergelijke vind ik het geen probleem om een beetje te solderen.
Wat betreft duur kopen, dat valt wel mee ik koop liever 1x iets van goede kwaliteit.

Wat het ergste is, de zon schijnt en ik kan niet eens een stukje gaan rijden omdat ik met een kapotte voet aan de bank gekluisterd zit.
 
Na het ombouwen, eerst een tijdje in het buitenland gewerkt, daarna kwam de zondvloed met iedere dag regen en nu met een kapotte voet thuis dus helaas nee ik heb nog niet kunnen rijden, moet ook nog de koplampen iets naar onder af stellen denk ik zodat ik niemand verblindt.
Oja vorige week lag hier ook nog 25cm..
 
Terug
Bovenaan Onderaan