Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Eindelijk 2x identieke koplampen CBR600RR

Geen "bedrijf" maar wel een aansluiting bij InterPay
Waarom niet onder rembours verzonden?
de Credit Card betaling gaat niet via Interpay, maar via Alliance, wat gerund wordt door een vriend van me, kost me niets...

onder rembours verzenden kost 14 euro binnen Nederland, bovendien moet je dan thuis zijn voor ontvangst.
En nogmaals, ik ben geen kredietburo, ik verstuur pas iets als het betaald is...
en ik doe het niet voor de winst, dus als mensen het niet willen omdat ze niet vooruit willen betalen... dan blijft mijn voorraad dus hetzelfde.

ik doe het omdat ik de indruk heb dat ik mensen er een plezier mee doe, vaak zie je dat ze lang zoeken naar de oplossing voor de dubbele lampen, en die oplossing bied ik ze...
 
Maar hoe kom ik aan een Engelse rechter reflector voor weinig. Of moet je dan een hele lampunit kopen....

Ik had het geluk dat ik een defect lamp unit
kon krijgen, waar de low beam niet defect was.

Inderdaad is het anders een compleet unit
kopen.
succes
 
Gasten,

Dat van die safety light module is echt zwaar shitzooi. Wat moet je nou met 1 goed brandende koplamp en de ander brand alsof er een kaarsje in zit.

De lampen zelf aanpassen is ook niet mogelijk, omdat er 2x H7 lampen in zitten.
Die lampen hebben maar 1 gloeidraadje, dus 'schakelen' tussen dimlicht en grootlicht is onmogelijk.

De goedkoopste en makkelijkste oplossing is...... je grootlicht zo ver naar beneden stellen, zodat ie niemand verblind en voila!
Je rijd dan dus altijd met grootlicht aan, maar who cares!

Het verschil tussen links en recht is nu minimaal, maar ja, dat komt doordat de ene dimlicht is en de andere grootlicht.

Hopelijk wordt dit Topic nog gelezen en kan er iemand mee geholpen worden!

su6