Eindelijk hoor ik erbij!

bassie83

MF'er
8 okt 2009
49
0
Laren (N-H)
Beste mensen....met trots wil ik even melden dat ik eindelijk eigenaar ben geworden van mijn eigen brommer :]

Het is geworden:

Een Honda VFR 750 uit '94 in de mooie kleur rood. Vanmiddag mag ik hem ophalen en daarna zullen de foto's volgen!!
 
Ik zie die titel en het eerste wat door mijn hoofd schoot: wie is er nou happy dat ie met z'n motor is gevallen? :X _O-

Gefeli :Y
 
Je kan beter zsm een keertje schuiven, liefst natuurlijk zo onschuldig mogelijk, dan heb je dat iig al gehad! Vorige week was het mijn beurt, gelukkig geen krassen, alleen een deukje in de tank, en een verdraaide pols.

Meer gefeliciteerd met je VFR! Niet zo heel lang geleden kocht ik mijn eerste motor, (yamaha TRX) dus ik weet nog goed hoe dat voelt :D
 
vfroc was ik al lid van. Had een vooruitziende blik. De VFR was toch al een tijdje een droom voor me en nu mag ik hem bijna ophalen!!!!
 
ik heb er ook een nieuw voorbandje omheen zitten. Hoeveel km moet die ongeveer ingereden worden??

Doe rustig aan de eerste 100 km. Is de meeste veilige richtlijn. Anderen zeggen dat je na 20 km geen problemen meer hebt, maar die hebben waarschijnlijk hun eigen circuit.
 
Met je eerste motor doe je altijd rustig aan toch? Dus over die banden zal ik me niet al te veel zorgen maken... En anders is er nog de schuurmachine ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan