eindelijk pics van mn nieuwe pijpie:)

Mooi pijpje..
Vraagje waar heb je die gekocht/besteld?

Tsja das een goeie vraag......heb zelf namelijk hoogheidswaanzin :+ en heb m voor me laten bestellen! LOL *D

K zal t even aan Supervisor vragen, t was iniedergeval ergens in Barendrecht bij een beginnende motorzaak....Super heeft m nu ook besteld, hij wilde eerst zien hoe t IRL eruitzag :P
 
Laatst bewerkt:
De FRC op Redhead's 2000 GSX-R750 loopt evenwijdig aan het kontje. Vind ik misschien iets mooier dan jouw pijpie. Sorry! (niet slaan Fabian, plz)

Zie: http://www.gsxrhouse.com/redhead

Groeten,

Quentin

k zie geen reden tot slaan hoor 8-)
maar je hebt wel gelijk, die loopt inderdaad strakker met de lijn van de motor mee :}

als ik mn originele uitlaat iets anders had afgezaagd de mijne misschien ook wel, maar das nu te laat :+
 
Die GSX van redhead is wel ff iets meer aan gedaan als aan die van Fabian. dus dat vind ik geen vergelijk.

Die hele fiets van jou vind ik er wel strak uit zien :} (en ik ben zeker geen gskr fan).
 
MIG uitlaten zijn als het goed is ook via je eigen dealer te bestellen, mits hun zaken willen doen met de nederlandse importeur: Carrot Trading

Morgen ga ik dit even proberen bij Safe: heb weinig hoop.

Adres Carrot:
Doelenstraat II
NL 3571 TA
MIJNSHEERENLAND
Tél./Fax : 31 (0) 186 60 39 07
carrot@solcon.nl
 
MIG uitlaten zijn als het goed is ook via je eigen dealer te bestellen, mits hun zaken willen doen met de nederlandse importeur: Carrot Trading

Morgen ga ik dit even proberen bij Safe: heb weinig hoop.

Adres Carrot:
Doelenstraat II
NL 3571 TA
MIJNSHEERENLAND
Tél./Fax : 31 (0) 186 60 39 07
carrot@solcon.nl

Onze dempers komen direct vanaf MIG in Frankrijk niet via de importeur, daar waren wat problemen mee blijkbaar...
 
Zeer mooie pijp...als ik er geld voor had was het mn eerste keus...maar ja...geld is zo goed als op...enne, safe heeft ze gewoon op voorraad liggen...
 
Zeer mooie pijp...als ik er geld voor had was het mn eerste keus...maar ja...geld is zo goed als op...enne, safe heeft ze gewoon op voorraad liggen...

Ja dat zei je tegen me bij de meeting, dus ik al balen dat ik zoveel moeite had gedaan..bij Safe geinformeerd, ze kennen het merk niet :+

dus uh Maximum, what´s up :P
 
Onze dempers komen direct vanaf MIG in Frankrijk niet via de importeur, daar waren wat problemen mee blijkbaar...

Supervisor,

Heb jij hem er ook al onder hangen dan?

ff over die ander gixxer (redhead), als je bij faab de foto wat van onderen neemt, ziet het er net zo strak uit. En er is idd veel meer aan gedaan.

En een dikkere pijp past volgends mij echt niet, of je moet aan het kontje gaan zagen, en dat zie ik niet gebeuren.. :P

Al een idee voor de knipperlichten achter faab?
 
Ik was vorige week bij Safe Amsterdam....samen met raul...en we hebben het spul in onze handen gehad....dus ze hebben het wel degelijk...
 
k zie geen reden tot slaan hoor 8-)
maar je hebt wel gelijk, die loopt inderdaad strakker met de lijn van de motor mee :}

als ik mn originele uitlaat iets anders had afgezaagd de mijne misschien ook wel, maar das nu te laat :+

Kan je die uitlaatbuis niet wat verbuigen? Hoe is dat ding gespoten ofzo? Buis plooien kan'k namelijk wel zonder dat ze 'knakt' ofzo hoor.
 
Vandaag bij Safe Apeldoorn geweest: de eigenaar van Carrot trading is een bekende (in positieve zin): Safe kan dus MIG uitlaten leveren.
Nu zit ik nog met een probleem: welke neem ik de ronde of de ovale (beide carbon en hoogemonteerd)??
Ik denk dat voor een V twin de ovale wat mooier staan: wordt de motor wat slanker van. Iemand andere ideeen?
 
Vandaag bij Safe Apeldoorn geweest: de eigenaar van Carrot trading is een bekende (in positieve zin): Safe kan dus MIG uitlaten leveren.
Nu zit ik nog met een probleem: welke neem ik de ronde of de ovale (beide carbon en hoogemonteerd)??
Ik denk dat voor een V twin de ovale wat mooier staan: wordt de motor wat slanker van. Iemand andere ideeen?

Ik zou voor de ovale gaan op jou motor, maakt m inderdaan wat slanker

8-)
 
Misschien een beetje late reactie, maar wou toch nog even zeggen dat je een gaaf uitlaatje hebt. En het geluid is ook super. Ik reed met de auto vandaag achter je op de amesfoortseweg tot apeldoorn :)
 
Ik zou het niet weten, maar ik dacht toch echt dat het zijn motor was, hij had toch ook het nummerbord dat begint met MF?
 
hmmmmmmm!! ik zal Supervisor es ff aankijken want die heeft mn motort naar de dealert gebracht voor zn beurtje :+ omdat ik (inderdaad Poca *D ) lekker in Oostenrijk zat

maar eh, dat was ikke niet.....maar wie heeft die pijp nog meer dan?!??!?!?!? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan