Eindelijk SM

Sm rijders rijden asociaal?

  • Klopt 100 %

    Stemmen: 3 13,6%
  • Valt wel mee

    Stemmen: 1 4,5%
  • Af en toe

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nooit

    Stemmen: 2 9,1%
  • Hoort bij zo'n masjien

    Stemmen: 16 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Olie filter in dit geval. Dit is geen echt filter maar een gaasfiltert met een magnetische werking die kleine ijzerdeeltjes eruit haalt. Deze kun je demonteren en schoonmaken met bezine.
slijten die huskies zo hard,dat er een gaasfilter met een magnetische funktie gebruikt wordt :? ? blij dat ik voor een ktm ben gegaan :)
 
Hee Priller,

het zou dan toch kunnen dat het jouw motor is geweest. De vorige eigenaar had bij navraag de motor sinds juli vorig jaar in zijn bezit. MJ-LN-46 is het kenteken. We zijn vanmiddag weesten rijden. Alles deed het goed, hij viel af en toe bij lage toeren stil, geen warmloper ofzo, maar gewoon stil. eerste keer na het omlaag rijden van de zijkant van het viaduct, tweede keer na een aantal scherpe bochten achter elkaar. Voor de rest perfecte machine.
 
hee basje ben de gij van kimenai ik heb vroeger jouw wel eens uit de bagger getrokken bij het blauwe meer, mooie machine man ik ga binnenkort wel effe mee jullie rijden ik heb ook zoo een frikandel
groeten van jeroen uit de moer ge kent me wel .
 
Klopt helemaal jeroentje, maar crossu gaat voorlopig niet. Dinsdag knieoperatie en misschien na een maand of 4 rustig beginnen met sm-en. Daarom heb ik mijn Yamaha nu ook in SM trim gezet. Nog goed gereden bij autocross in de Moer???
 
nee ik heb niet meegedaan volgend jaar weer kan niet alles willen war, maar kan de wel sm rijden na de operatie.
wij zijn ook mee een paar man dus dat is wel gaaf .
we houden kontakt
 
Ik heb bij mijn Yamaha ook mijn pomp verwijderd, heeft een klein beetje meer vermogen volgens de importeur, merk ik niet. Met gewoon olie via het blok toevoegen heb ik geen problemen. Loopt als een speer, en niet vast
 
Mooie bike Basjecross, maarre de Yz blijft toch wel :?

Ben erg benieuwd naar het geluid van je nieuwe fiets, hij klink vast niet harder dan de YZ binnen :9 :9 bij Bon-motoren :}

Groetjes Kokkie.
 
Ha Kokkie, al even niets van je gehoord.*d Wel Topic goed lezen. De husky is voor m'n maatje, Gixxerscout, ik heb nog steeds mijn eigen klapijzer. En ja, ook nog steeds die nette roffel. Mijn maatje is helemaal gek geworden van SM, dus crosser, KX 250, verkocht en andere gezocht. Voor foto zie begin topic. Ik ben en blijf voorlopig YZ.
:]
 
Hee Priller,

het zou dan toch kunnen dat het jouw motor is geweest.
Ik weet het wel zeker.

De vorige eigenaar had bij navraag de motor sinds juli vorig jaar in zijn bezit. MJ-LN-46 is het kenteken.
Dat is onmogelijk. Als je bijvoorbeeld naar het topic kijkt is die gestart oktober vorig jaar. Ik heb hem toen de handel in gedaan en in januari zag ik hem nog een keer verschijnen op marktplaats. Dus dat de vorige eigenaar heeft hem max een maand of 10 in bezit gehad. De motor komt oorsprongkelijk uit duitsland, kijk maar naar de afgifte datum van vorig jaar.

We zijn vanmiddag weesten rijden. Alles deed het goed, hij viel af en toe bij lage toeren stil, geen warmloper ofzo, maar gewoon stil. eerste keer na het omlaag rijden van de zijkant van het viaduct, tweede keer na een aantal scherpe bochten achter elkaar. Voor de rest perfecte machine.

Klopt, hij gaat erg zwaar lopen op een gegeven moment slaat ie af. Hij is daarna moeilijk te starten. Heb me er nooit zo druk omgemaakt omdat ik er voornamelijk mee op het circuit reed en dan boeit dat niet.
 
Ha Prillere,

ik ga morgen m'n maat bellen om zijn kenteken te controleren. Het kan heel goed kloppen wat je zegt, maar ik heb het zo begrepen zoals ik al verteld heb. Dat stilvallen, dat is toch geen warmloper? Wat hebben ze jou hierover geadviseerd?
 
Ha Kokkie, al even niets van je gehoord.*d Wel Topic goed lezen. De husky is voor m'n maatje, Gixxerscout, ik heb nog steeds mijn eigen klapijzer. En ja, ook nog steeds die nette roffel. Mijn maatje is helemaal gek geworden van SM, dus crosser, KX 250, verkocht en andere gezocht. Voor foto zie begin topic. Ik ben en blijf voorlopig YZ.
:]

:Z ik zag jou als topic starter, met Eindelijk SM, ik dacht al :?
nog 1 erbij of ingeruild :Z tis al laat :+
 
Geeft niet, gewoon op tijd naar bed en morgen vroeg op, dan zie je alles helderder. Grapje, gewoon ff er over heen gelezen, kan altijd. Ik spreek je nog :]
 
Ha Prillere,

ik ga morgen m'n maat bellen om zijn kenteken te controleren. Het kan heel goed kloppen wat je zegt, maar ik heb het zo begrepen zoals ik al verteld heb. Dat stilvallen, dat is toch geen warmloper? Wat hebben ze jou hierover geadviseerd?

Ik zeg het je, ik sta niet uit mijn nek te kletsen of zo.
Dat stilvallen is wel een koelingsprobleem, misschien dat de radiator niet helemaal jofel meer is, hij is geplakt op 1 plaats. Voor de rest had ik er geen problemen mee, wel last van enkele lekkende pakkingen maar die heb ik allemaal vervangen.
 
Aangezien hij de moto toch niet meer terug kan brengen, moeten we dit oplossen. Hij loopt gewoon goed, dus op top geen problemen. Daarom snap ik niet dat er koelingsproblemen stationnair zouden zijn. Priller, hebben ze je nooit gezegd wat het nog meer zou kunnen zijn? Ik ben wel benieuwd, ik moet dit fixen. We hebben vandaag 1 uur en een kwartier gereden en geen problemen behalve het stationnair stilvallen.

Zit er geen verkeerde vlotter in? Bij ons viel hij stil na heel plat gelegd te zijn of heel erg naar voren gekanteld te zijn(fietsbrug af). Laat je me wat horen??????? Bedankt, Basjecross
 
Zit er geen verkeerde vlotter in? Bij ons viel hij stil na heel plat gelegd te zijn of heel erg naar voren gekanteld te zijn(fietsbrug af). Laat je me wat horen??????? Bedankt, Basjecross
Het is geen vlotter probleem, daar gaat hij denk ik niet zwaarder van lopen. Als je het probleem opgelost wil zien kun je het beste Ben van Erp uit Markelo bellen (importeur) hij weet wel om welke machine het gaat.
 
Priller, bedankt. Ik bel wel even, alleen snap ik het nog steeds niet. Ik heb een
tweewielerzaak in brabant en wanneer een klant met zulke problemen bij ons komt ga ik niet van een koelprobleem uit. Maar ik kan er met een huskie ook naast zitten.

We zullen wel zien, ik los het op!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan