Met een standaard multimeter kun je al heel veel. Daar zijn geen klemmen voor nodig.Heb geen voltmeter in het dashboard, tips voor een multimeter met klemmen zijn welkom (heb maar 2 handen). Lijkt alsof de spanning inzakt bij hoger toerental dan stationair.
Met een standaard multimeter kun je al heel veel. Daar zijn geen klemmen voor nodig.
Nee, is niet nodig. Niet oordelen over iets waar je geen verstand van hebtMis dan een handje om gas te geven, om de pennetjes op de accupolen te houden heb ik er 2 nodig. Goedkope multimeter is reeds gevonden: VOLTCRAFT VC130-1 Multimeter Digitaal Kalibratie conform: Fabrieksstandaard (zonder certificaat) CAT III 250 V Weergave | Conrad.nl
Klemmen ipv pennen nog niet gevonden.
Blijf het apart vinden dat het motorblok minder spanning levert bij meer toeren..
Met stokjes eten bij de Chinees of Japanner lukt me al niet. Multimeter met 1 hand bedienen gaat het dus ook niet worden.
Zonder multimeter zie ik aan de felheid van de koplamp dat de spanning minder wordt bij verhogen toerental. Zou juist hoger moeten worden bij kapotte spanningsregelaar.
Afijn, ga me er verder niet druk over maken.
Motorfiets start prima zonder burenhulp, trap er over 3 jaar wel weer een nieuwe accu in
Mis dan een handje om gas te geven, om de pennetjes op de accupolen te houden heb ik er 2 nodig. Goedkope multimeter is reeds gevonden: VOLTCRAFT VC130-1 Multimeter Digitaal Kalibratie conform: Fabrieksstandaard (zonder certificaat) CAT III 250 V Weergave | Conrad.nl
Klemmen ipv pennen nog niet gevonden.
Blijf het apart vinden dat het motorblok minder spanning levert bij meer toeren..
Kan ook inzakken bij n defect.Met stokjes eten bij de Chinees of Japanner lukt me al niet. Multimeter met 1 hand bedienen gaat het dus ook niet worden.
Zonder multimeter zie ik aan de felheid van de koplamp dat de spanning minder wordt bij verhogen toerental. Zou juist hoger moeten worden bij kapotte spanningsregelaar.
Afijn, ga me er verder niet druk over maken.
Motorfiets start prima zonder burenhulp, trap er over 3 jaar wel weer een nieuwe accu in
Vind het vervelend dat ik burenaanduwhulp nodig heb. Economische boost valt wel mee, nieuwe accu kost €40 inclusief garantie.
Met stokjes eten bij de Chinees of Japanner lukt me al niet. Multimeter met 1 hand bedienen gaat het dus ook niet worden.
Zonder multimeter zie ik aan de felheid van de koplamp dat de spanning minder wordt bij verhogen toerental. Zou juist hoger moeten worden bij kapotte spanningsregelaar.
Afijn, ga me er verder niet druk over maken.
Motorfiets start prima zonder burenhulp, trap er over 3 jaar wel weer een nieuwe accu in[~
\Met stokjes eten bij de Chinees of Japanner lukt me al niet. Multimeter met 1 hand bedienen gaat het dus ook niet worden.
Zonder multimeter zie ik aan de felheid van de koplamp dat de spanning minder wordt bij verhogen toerental. Zou juist hoger moeten worden bij kapotte spanningsregelaar.
Afijn, ga me er verder niet druk over maken.
Motorfiets start prima zonder burenhulp, trap er over 3 jaar wel weer een nieuwe accu in[\
Nou open dan ook geen topic
Multi meter van de action, iets van vier eurotjes. Heb ze gister nog zien liggen
Mis dan een handje om gas te geven, om de pennetjes op de accupolen te houden heb ik er 2 nodig. Goedkope multimeter is reeds gevonden: VOLTCRAFT VC130-1 Multimeter Digitaal Kalibratie conform: Fabrieksstandaard (zonder certificaat) CAT III 250 V Weergave | Conrad.nl
Klemmen ipv pennen nog niet gevonden.
Blijf het apart vinden dat het motorblok minder spanning levert bij meer toeren..
ik heb een multimeter van 250 euro voor mijn werk en een Action metertje van 4 euro. Op de onbelaste (niet volle) accu meet de dure meter 12.44 volt en de goedkope Action meter meet 12.47 volt
Verklaar je nader.Het verschil tussen een dure en goedkope meter zit'm niet in het meten van spanning, maar in het meten van kleine weerstanden.