Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou degene naast je dan voor deze gaan:Dan heb je het over een AAAAA merk, kan zijn dat ik de 7Ah weer heb gegeven maar APC heeft ook 12Ah accu,s in het programma, meestal als 24 volt cartridge, zoek dan op APC RBC6
Die accu lijkt erg op de accu's die ook onder andere in inbraak en brandmeldcentrales gebruikt worden.Heren, heeft een van jullie elektrakenners ervarings met deepcycle accu's?
Soms zit het leven even tegen en dan ben je blij dat er dingen zijn als een scootmobiel. Nu zou het bereik van dat ding ca 15km moeten zijn volgens de opgave en heeft de vorige eigenaar de accu's vervangen. Hij haalt echter krap 3 kilometer. Dat is ver onder de maat natuurlijk.
Ik heb het accu pakket even opengeschroefd. Er zitten inderdaad nieuwe accu's in. 12v 12Ah. Maar, als ik ze google dan lijken het wel héél goedkope dingen te zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ze dus de opgaaf van 12Ah helemaal niet halen.
Kan dat inderdaad zo zijn dat er een groot verschil zit in kwaliteit?
Het zijn 2x MW Power MWS12-12
Voor ik geld uitgeef aan nieuwe ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen met dit soort accu's en of er inderdaad verschil kan zitten in kwaliteit tussen merken.
Bijv deze ter vervanging: VMF 12Ah AGM Deep Cycle accu 12V - Accudeal
Meer Ah kan natuurlijk ook, daar is alleen helaas geen ruimte voor in de accubak. Hoger kan wel (dan stop ik er gewoon veel langere schroeven in) maar de rest is beperkt.
Joep, je bent net zo’n held als Rob RD.Die accu lijkt erg op de accu's die ook onder andere in inbraak en brandmeldcentrales gebruikt worden.
(Die ik dus regelmatig in mijn handen heb/in mijn bus heb liggen )
Moet ik anders kijken of ik een setje voor je kan ritselen zodat je daarmee kan testen en heb je eventueel ruimte om de accu's te vervangen voor een 18 Ah variant?
Hoeveel inbraak en brandmeldsystemen heb jij al geïnstalleerd?Die zijn helemaal maar 7 Ah maar okee...
Graag gedaan hoor, als ik alsnog iets voor je kan betekenen trek je maar aan de belJoep, je bent net zo’n held als Rob RD.
Ik heb zondag met em afgesproken om exact dat te proberen.
Dankjewel voor je aanbod en het meedenken!! Zeer gewaardeerd.
>100Hoeveel inbraak en brandmeldsystemen heb jij al geïnstalleerd?
Goverju, zit ik ineens weer honderd jaar terug te denken. De eerste was iets van een CS800, hexadecimale adressen met hex waardes invullen, dramaHoeveel inbraak en brandmeldsystemen heb jij al geïnstalleerd?
Mijn eerste ervaring was met een Mikros CMK470, ook alweer even geleden inderdaad..Goverju, zit ik ineens weer honderd jaar terug te denken. De eerste was iets van een CS800, hexadecimale adressen met hex waardes invullen, drama
Voor beveiliging een vele betere. Voor brandmeld dan weer minderDie MikroS kwam daar meteen na, weet ik nog. 1 leverancier voor heel NL Zelfs de kabel moest daar vandaan komen Ja, ik ben gestopt bij de CP120, daar gingen nog 7Ah's in
Toen ben ik verder gegaan met .223 en .308
Die connector is groter dan de behuizing van m`n speeduino. Ik zal dus op zoek moeten naar iets kleiners. Ik zou met een paar van dit soort connectoren buiten de speeduino alleen zoek ik dan nog een nette doorvoer voor de kabels van binnen de behuizing naar buiten..Bedankt, das idd best een mooie die bovenste! Ff lopen rekenen, en ik denk dat de zwaarste stroomverbruikers dus de injectoren zijn. Die zijn 12 ohm dus 12/12 (even makkelijk) is 1A. Dan kan ik inderdaad af met veel dunner draad 0.5mm2 als ik het zo lees op het internet. Enige nadeel van die stekker is dat hij best hoog is, moet even kijken of ik dat netjes weg kan werken. Wordt vervolgd.
Ja hoor, eerst even vermelden om welk type motor dat het gaat want wij kunnen in onze glazen bol niet zien welke motor jij hebt en of deze is uitgerust met CAN-bus enz..Vraagje, ik probeer een oplader te monteren op mijn fazer s2 2008. De oplader heeft een aan/uit knop maar dit is op een onhandige plek en ik vergeet dat soort dingen nogal eens. Ik lees online dat men het soms op het achterlicht aansluit. Maar tegelijkertijd lees ik ook dat het de interne computer/diagnostics kan verstoren.
iemand enige idee?
In je QUOTE staat er letterlijk Fazer s2 2008.Ja hoor, eerst even vermelden om welk type motor dat het gaat want wij kunnen in onze glazen bol niet zien welke motor jij hebt en of deze is uitgerust met CAN-bus enz..
Thanks van het weekend eens proberenIn je QUOTE staat er letterlijk Fazer s2 2008.
Voor de duidelijkheid, dat is een yamaha.
Gewoon aansluiten via een relais en achterlicht als schakeldraad.
Excuses, ik heb er schijnbaar overheen gelezenIn je QUOTE staat er letterlijk Fazer s2 2008.
Voor de duidelijkheid, dat is een yamaha.
Gewoon aansluiten via een relais en achterlicht als schakeldraad.
Die accu lijkt erg op de accu's die ook onder andere in inbraak en brandmeldcentrales gebruikt worden.
(Die ik dus regelmatig in mijn handen heb/in mijn bus heb liggen )
Moet ik anders kijken of ik een setje voor je kan ritselen zodat je daarmee kan testen en heb je eventueel ruimte om de accu's te vervangen voor een 18 Ah variant?
De herinneringen komen ook weer boven....de CMK reeks van Lolkes de Beer en daarvoor de FF 816 ?? man wat een gekloot om die te programmeren. Ooit een bedienpaneel daarvan een paar .357 doorheen gejaagd en op de muur van mijn vorige werkgever geschroefdDie MikroS kwam daar meteen na, weet ik nog. 1 leverancier voor heel NL Zelfs de kabel moest daar vandaan komen Ja, ik ben gestopt bij de CP120, daar gingen nog 7Ah's in
Toen ben ik verder gegaan met .223 en .308