midlifecrisis
MF veteraan
Een SP1 heeft toch geen euro 4 ?
die loopt op euro95 prima.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een SP1 heeft toch geen euro 4 ?
e4 op uitlaat....dus denk het wel een beetje?...Een SP1 heeft toch geen euro 4 ?
E4...e4 op uitlaat....dus denk het wel een beetje?...
anyway geluidsoverlastklep verwijderd uit inlaat en pairsystem verwijderd .
Euro 4 motoren lopen goed juist omdat ze aan die eisen moeten voldoen. Tijdens het warmrijden merk je ook helemaal niet dat de motor nog koud is.
E4 is europese goedkeuring. Nummer staat voor t land van uitgifte.ohhh dan zit ik fout....
1 cilinder GS310 2017
wat ik ermee win is 5kg gewichtsbesparing en over het algemeen prettiger oppakkende motor bij gasgeven
zoiets moet eronder icm K&N luchtfilter
BIKE INFO 23 17 BMW G 310 R Mod. 17
Dat van die zeven liter is wel een beetje aparte aanname van je.Dus als je 7 liter benzine minder in de tank doet dan rijd de motor beter vanwege het verminderde gewicht?
Hoe weet je dat de motor dan beter oppakt.
Doe de mensen in Bangladesh en Afrika een lol en laat die euro4 troep er op zitten.
Komen ze niet hier heen om achter een goede dijk te zitten en te kunnen eten.
Je kan er aan sleutelen wat je wilt, maar hij blijft er als een meisjesmotor uitzien vrees ik,
Dat van die zeven liter is wel een beetje aparte aanname van je.
Het is best aannemelijk dat een zware uitlaat met katalysator en flinke milieu beperkingen een motor wat armer / minder lekker laten lopen.
Dan is er nog een fabrikant die dit beloofd:
Meer vermogen en minder gewicht is dubbel voordeel.
- + 3,1 HP
- + 2,4 Nm
- - 4,8 kg
Uitdraai: [afbeelding]
Doe de mensen in Bangladesh en Afrika een lol en laat die euro4 troep er op zitten.
Komen ze niet hier heen om achter een goede dijk te zitten en te kunnen eten.
we zijn compleet doorgeslagen met het milieu[
Het is best aannemelijk dat een zware uitlaat met katalysator en flinke milieu beperkingen een motor wat armer / minder lekker laten lopen.
en daardoor geef je meer gas etc om toch op te schieten
verbruik is hoger met catalysator dus meer benzine verbruik dus is het lood om oudijzer wat je toepast
zelfde met euro 95E10 benzine is goed voor milieu maar verbruik is hoger
Fabrikanten van uitlaten beloven altijd van alles. Een open demper achter een katalysator kun je wellicht nog wel zo monteren. Maar wil je een motor met een echt open uitlaat en luchtfilter goed en lang laten lopen moet je hem (laten) afstellen (op een vermogensbank). Dat was bij een euro 0 motor met carburateur zo en dat zal bij een euro 7 waarschijnlijk ook nog wel zo zijn. Er zijn injectie fietsen met een "vaste" en fietsen met herprogrammeerbare ECU.1 cilinder GS310 2017
wat ik ermee win is 5kg gewichtsbesparing en over het algemeen prettiger oppakkende motor bij gasgeven
zoiets moet eronder icm K&N luchtfilter
BIKE INFO 23 17 BMW G 310 R Mod. 17
Wat hebben euro 4 en euro 95 met elkaar te maken, behalve dat het beiden euro is?die loopt op euro95 prima.
E4 is europese goedkeuring. Nummer staat voor t land van uitgifte.
4 is meen ik nl. Spanje heeft 9 vk 11 etc...
Het is hier techniek.Dat tier4 emissie is niet voor niks, dat is er voor onze kinderen en behoud van de aarde.
Denk effe na voor je onze omgeving met extra vuile uitlaatgassen gaat vergiftigen.
Je verwart broeikasgassen met giftige stoffen. Zonder euro 4 zooi produceert de motor even veel co2 als met. En zoals eerder gezegd dwingt de euro 4 norm de fabrikanten een motor te leveren die beter loopt in de opwarmfase.Het is hier techniek.
Off topic doen we niet aan.
Elke week een dag geen vlees eten, dat Levert dezelfde besparing op het gebied van milieubelasting op, als gewoon autorijden. denk daar maar eens over na.
Euro4 zooi kan er dus gewoon af.
we zijn compleet doorgeslagen met het milieu
gewoon zelf je gezond verstand gebruiken en laat de politici maar janken met dat ozon geneuzel