En nu pas kan ik zeggen dat ik een echte motorrijder ben!

effe een pick van vorige winter

full
 
En,

waren er vanmorgen nog echte motorrijders?



Dit mooiweer-watje heeft vanmorgen dus gewoon de Gazelluf gepakt. En, toch nog twee keer het asfalt mogen kussen omdat alleen het strookje asfalt voor koekblikjes gepekeld wordt. En dat terwijl die dingen veel minder snel omvallen als een fiets!!!
 
En,

waren er vanmorgen nog echte motorrijders?



Dit mooiweer-watje heeft vanmorgen dus gewoon de Gazelluf gepakt. En, toch nog twee keer het asfalt mogen kussen omdat alleen het strookje asfalt voor koekblikjes gepekeld wordt. En dat terwijl die dingen veel minder snel omvallen als een fiets!!!

Ik vertrek sevves naar school :) In België is er nog niet gepekeld voor zover ik weet. Dus zal wel effe voorzichtig zijn. Ahoewel dat die michelin road pilot ²'s nooit lijken te willen afgeven :p Ding kleeft gewoon aan de weg
 
Misschien ook omdat ik voor de sneeuw naar school ben gereden en door de sneeuw 30km terug naar huis ben gereden :)

_O- :W


Lekker happen, laat je niet gek maken ;)


Voorzichtig rijden en genieten :]

Voor mij geldt iets wat ik her meer heb gelezen, als een ouwe krant door de bocht en rechtuit lekker rustig aan.
 
Kom zojuist uit m'n werk... (ja zo laat ja)
Fietsje wou niet starten, aanlopen, pruttel pruttel, vroem...
Ik is blij! want hij loopt...

Een kleine 50km naar huis toe...
Mistig, koud maar daar ben je op gekleed...

Na 5 km word het zicht wat minder, na 10 nog minder, na 15... etc etc
Een paar kleine glijers bij afremmen op de motor...

Kom je thuis, fiets in de garage, helm af...
En vervolgens zie je dat je visier en de voorkant van je jas onder het ijs zitten! :+

Motorfietsje even nalopen...
Remhendel -> laagje ijs
Spiegels -> laagje ijs
Knippers -> laagje ijs

Dus bij deze kan ik vanaf nu verkondigen dat ik officieel geen mooi weer rijder ben, maar een echte man! :+


*Zucht* ik hou van motor rijden! *zucht*


*O* *O* *O* WELKOM IN DE FRED KROKET PEKELCLUB *O* *O* *O*
 
Kweetnie ofda nu zo toe te juichen is ... })

Dag Fred, schoon zunnetje ééé an tzeitje .... :W

[me="Wullebolle"]gaat vandaag es die 10 kilo pekelslijk van onder zijn motor halen :([/me]


Joat wi, 'k goan sebiet ne keir me tiegertje buuten loaten, je moe piesen :W
 
En,

waren er vanmorgen nog echte motorrijders?



Dit mooiweer-watje heeft vanmorgen dus gewoon de Gazelluf gepakt. En, toch nog twee keer het asfalt mogen kussen omdat alleen het strookje asfalt voor koekblikjes gepekeld wordt. En dat terwijl die dingen veel minder snel omvallen als een fiets!!!
Moest helaas om practische redenen met de auto van m'n vriendin want anders kreeg ik het kerstpakket niet mee (ik had ze zelf gelost dus wist dat het niet in de rugzak ging passen en ook niet op de tank :+ )
Maar ik rij al jaren de winter door.... gepekeld vlees blijft langer goed :Y 8-)
 
Jason rijdt ook nog steeds( op motoscootàh) welteverstaan, kouwe jatten, en blauwe neus, geen pretje dus, geen bikkel dus, geen motorrijder dus, enz enz.

Gelukkig 2 weken vrij nu, dus tijd zat om warm te worden... *:)
 
vandaag naar me werk
Remhendel -> laagje ijs
Spiegels -> laagje ijs
Knippers -> laagje ijs
vizier->laagje ijs
jas->laagje ijs

en zicht minder dan 100meter
 
[me="Faux"]hoort d'r sinds een paar minuten ook bij.[/me] *dansje*

Met de weg kwijt zijn een kleine 115km gereden met -5˚C, waarbij ik de gehele weg heel hard heb lopen zingen (lees: schreeuwen) om mezelf vooral warm te houden. En twee keer gestopt voor een kopje koffie.

Krijg je van die opmerkingen naar je hoofd, in de trent van: "Heb je geen auto dan?". En noem me melancholisch, maar vond het, ondanks de pijn in m'n klauwen, heerlijk om weer even te kunnen rijden. Stap je -ook met ijs op je kleding en motor- af met twijfel in je hoofd:

"Hmmm, zal ik nog een rondje?"

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan