en we dachten dat max kon stunten?

Vraag gewoon of Ruud die gasten van LasVegasExtremes uitnodigt, of Bendoe.

Ik ken weinig nederlanders die dit nadoen met een straatfiets, want het zijn stuk voor stuk amateurs, dat kan je zien.

Maar zoals nu straatraces worden gehouden, kunnen we toch ook als motorrijders een plekkie afspreken waar dit soort dingen geoefend kunnen worden. Goed voorbeeld doet goed volgen. Ben echter wel bang dat oom agent snel ter plaatse zal zijn om deze vorm van kunst te verbieden en ons een verhaaltje gaat vertellen over moraal, ethiek en regeltjes, zoals alleen zij dat kunnen. Wie weet evengoed een geschikte locatie; Industrieterrein of afgelegen stuk weg.
 
hehehe... :)
jij hebt bijna geen tank man om op te zitten.

Zulke grote billen heb ik ook niet...
Tank van een SS is er beter voor geschikt en een anti-slip matje maakt het nog makkelijker.

Misschien kunnen we de BB er voor gebruiken. Die heeft een tank daar kan je met z'n tweeen op zitten.
 
heeyyyy dont mess with my bb ;)
(ik en me vriendin bijv. :)

Zulke grote billen heb ik ook niet...
Tank van een SS is er beter voor geschikt en een anti-slip matje maakt het nog makkelijker.

Misschien kunnen we de BB er voor gebruiken. Die heeft een tank daar kan je met z'n tweeen op zitten.
 
volgens mij heeft max gestemd dat ie dat over 2 maanden ken overtreffen :)

met ze voetjes over zjin scherm...en dan klapperen met zijn beentjes tegen mekaar...
 
Maar zij hebben het ook op de harde manier moeten leren...

zx9crash2.jpg


toch zonde van zo'n mooie fiets '(
 
ja zonde idd

maar een voordeel, je kan er gewoon op dooroefenen zonder bang te zijn voor je mooie motor... :]
 
laat dat geweldige ff weg ja? ;)

gewoon max...hij ken een bietje op zijn achterwieletje rijden...af en toe op zijn voorwiel...

niet echt bijzonder ofzo :)
hij kloot maar wat an ;)

wie is eigenlijk die geweldige Max waar jullie het steeds over hebben???
 
max is toch die computernerd die denkt dat hij wel kan wheelien en stoppies kan maken....of niet?

Ik heb vandaag mijn eerste redelijke wheelie gemaakt dus ik ben wel blij.

Ik had net een vergadering gehad in het mercure hotel en was ook blij dat het niet regende toen ik wegging. Collegaatje van me had ook een chopper en vond die van mij niet echt leuk. Toen ik wheeliend (is dit een werkwoord??) wegging vond ze het wel leuker. Gelijk een voicemailtje van haar gehad dat ik dat niet meer moest doen, omdat ze me nog nodig heeft voor een nieuw projekt waar ik nu leiding over ga geven (alweer promotie dus!!)
 
Op dinsdag 18 juni 2002 20:46 schreef boom boom het volgende:
...
Ik heb vandaag mijn eerste redelijke wheelie gemaakt dus ik ben wel blij.

..... Toen ik wheeliend (is dit een werkwoord??) wegging vond ze het wel leuker. Gelijk een voicemailtje van haar gehad dat ik dat niet meer moest doen, omdat ze me nog nodig heeft voor een nieuw projekt waar ik nu leiding over ga geven (alweer promotie dus!!)

één fatsoenlijke wheelie en gelijk succes bij de vrouwen *D

Ik moet meer oefenen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan