Endurance race Project gezocht

saludos

MF'er
2 apr 2010
92
0
Ik ben op zoek naar een Bakker, Martin, Harris of iets dergelijks. Het liefst voor een Kawa Z blok, óf een Honda Bol d'or blok.

Het is de bedoeling om deze klaar te maken om samen met m'n vader volgend jaar deel te nemen aan de Bikers classic en andere evenementen.

Als je iets hebt, of weet, dan hoor ik het graag!
 
Wat ook een optie is dat ik zo'n replica frame voor je bouw.(Heb wat ervaring)
Is maar een gedachte.

Gr.Gerard
 
Ik ben op zoek naar een Bakker, Martin, Harris of iets dergelijks. Het liefst voor een Kawa Z blok, óf een Honda Bol d'or blok.

Het is de bedoeling om deze klaar te maken om samen met m'n vader volgend jaar deel te nemen aan de Bikers classic en andere evenementen.

Als je iets hebt, of weet, dan hoor ik het graag!
weet wel zo'n project voor je ... met zeer snel z1000 blok erin.race carburateurs,racewielen. het project is zo goed als compleet zover ik weet compleet, je moet hem wel zelf afmaken. als je interesse hebt, maar even mailen (is met rickman frame) kan ik je doorsturen.
 
Laatst bewerkt:
Een frame bouwen zou me misschien wel gaan lukken, check www.wielhoven.com , dat ben ik.
Tijd ontbreekt me hiervoor wel, dan wordt het een lang-langer, nog langer project en dat wil ik niet. Kawa of Honda blok, want daar is alles makkelijk voor te koop. Ik heb wielen ( Astralites en Campagnolo's) ik heb remmen ( lockheeds), ik heb ook nog verschillende voorvorken... Mischien een Rickman, alhoewel die iets aan de oude kant is, ik wil het liefst iets bouwen uit de tijd dat m'n vader druk was in de Endurance racerij ( met Johan v.d. Wal, 1978-1979-1980)...
 
Een frame bouwen zou me misschien wel gaan lukken, check www.wielhoven.com , dat ben ik.
Tijd ontbreekt me hiervoor wel, dan wordt het een lang-langer, nog langer project en dat wil ik niet. Kawa of Honda blok, want daar is alles makkelijk voor te koop. Ik heb wielen ( Astralites en Campagnolo's) ik heb remmen ( lockheeds), ik heb ook nog verschillende voorvorken... Mischien een Rickman, alhoewel die iets aan de oude kant is, ik wil het liefst iets bouwen uit de tijd dat m'n vader druk was in de Endurance racerij ( met Johan v.d. Wal, 1978-1979-1980)...
was jouw vader zelf druk in de racerij ? heb je daar nog foto's van ??

(ps rickman heeft de Z blokken juist in die tijd gebruikt.. vanaf 1976 tot 1981).. daarvoor een paar honda's en vooral 1 of 2 cilinders)
heb je een mail gestuurd met de gegevens waar je de rickman kan vinden !
 
Ik ben op zoek naar een Bakker, Martin, Harris of iets dergelijks. Het liefst voor een Kawa Z blok, óf een Honda Bol d'or blok.

Het is de bedoeling om deze klaar te maken om samen met m'n vader volgend jaar deel te nemen aan de Bikers classic en andere evenementen.

Als je iets hebt, of weet, dan hoor ik het graag!

Hallo Saludos,

Ik heb er 2 van die bakkers. Voor een goed bod kun je ze beide overnemen. Eentje is een ex endurance ! Misschien kan jouw vader hier nog info van achterhalen.

Groet Joost
 
Hier een paar foto's

DSC01805.jpg

P1000270.jpeg

P1000269.jpeg

P1000268.jpeg

P1000271.jpeg
 
Hallo Peter

endurance racen kan ook met een Ducati koninsasser twin .
vraag maar aan Rob Noorlander die kan je hele smeuige verhalen daarover vertellen

Groeten Eldert
 
@ Eldert...OEFFFFF, je raakt een gevoelig onderwerp... Ik heb een koningsasser Ducati. En erger nog, 900km voordat ie écht stuk ging, was ie gereviseerd door Meneer R.N. Ik zal de rest van het verhaal besparen, maar laten we zeggen dat ik niet geheel tevreden was... De Duc rijdt ondertussen wel weer, maar "Been through Hell and Back". Ja, m'n vader kent Rob, uit de Endurance tijd, maar ook toen stond de NCR al vaak stuk.

Dát ga ik dus maar niet doen, en gekker nog, dát wil paps niet.


Ik ga komende week naar een Kawa kijken,die zijn in ieder geval bedrijfszekerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan