Ik vind de ego echt wel mooi om te zien (ziet er nog uit als een traditionele sportmotor). Ik zou daar best wel een paar dagen mee willen rijden. Ervaren hoe het gaat met laden en dergelijke.
Jammer dat ze voor mij niet betaalbaar zijn.
De Eva, tsja over smaak valt niet te twisten.
Ik heb nog nooit een elektrische motor gereden, wel (semi-)electrische auto's.
Of vraag het na vrijdag aan @Artemecion, dan lever ik zijn nieuwe Energica EsseEsse9 bij 'm af :-) Prachtig paasweekend voor de boeg, dus ik gok dat hij flink wat kilometers gaat zoeven!
Ik vind de ego echt wel mooi om te zien (ziet er nog uit als een traditionele sportmotor). Ik zou daar best wel een paar dagen mee willen rijden. Ervaren hoe het gaat met laden en dergelijke.
Jammer dat ze voor mij niet betaalbaar zijn.
De Eva, tsja over smaak valt niet te twisten.
Ik heb nog nooit een elektrische motor gereden, wel (semi-)electrische auto's.
Een Fiat Multipla, een Ducati Paso 750Kevin niet zo verbaast doen dat Italianen mooi esthetisch verantwoordde apparaten kunnen maken. Ik heb alles Italiaans thuis, auto, motor, koffiemachine, pastamachine.
Nee hoor, die is van mijn dochterMaar zelfs die kent iedereen en zijn spraakmakend. Ik heb de mooiste Italiaanse tractor.
Staan al een tijdje te koop.
Die witte givi-koffers op de witte Eva staan wel chique!!
Als je klikt op de groene balk "factory deals" vind je demo's van Energica zelf, beginnend bij 16.000 Euro incl BTW (er staat: intended VAT included) voor 2017/2018 demo Eva's. Ik vind 17.200 Euro voor een 2019 EsseEsse9 met <2000 km een goeie deal.
Eva EsseEsse9. Shocking Blue |
EUR 19.200 17.200 |
1953 km |
DEMO 2019 |
PRICE REQUESTED |
---|
KILOMETERS |
CONDITION |