Dat laatste. De mijne komt ook uit Engeland. Lage kilometerstand en zag/ziet er keurig uit. Je hebt alleen een mijlenteller en dat is niet altijd even handig.
Inkoppertje heOf het stuur aan de goede kant zit?
Maar nee, net zoals altijd bij een aankoop, de motor goed bekijken, zoeken naar schade of bijzonderheden en goed proefrijden.
edit: ik weet niet hoe het zit met koplamp en het afstellen/vervangen ervan.
Tja ik heb ook een Engelse Busa, rijdt denk ik net zoals elke andere. Papieren rompslomp
is voor de dealer, alles staat keurig overgeschreven op kenteken.
PS bij Axel soms?
Nope!Tja ik heb ook een Engelse Busa, rijdt denk ik net zoals elke andere. Papieren rompslomp
is voor de dealer, alles staat keurig overgeschreven op kenteken.
PS bij Axel soms?
Nope!Toevallig een r1 kilometerstand
Nope!
Wel opletten aan welke kant het stuur zit bij dat Engelse spul.bigscale
Mijne komt ook uit Engeland.
Waar je op moet letten is je km teller.
Ik kwam er wat laat achter dat hij miles aangaf ipv km.
Was mijn eerste motor dus had het niet in 1x door dus reed nogal snel.
Zelfde geld voor de km stand.
Hij zal de km stand niet in km zien maar miles dus reken x1,6 en je weet wat er echt op staat.
Laat je daar niet door misleiden.
Nou eigenlijk nog nietMijne is ook een motor uit Engeland. Gewoon kmstand vergelijken met slijtage onderdelen, en verder de boekjes goed nakijken. Ook zorgen voor lange garantie ( half jaar ).
Mag ik vragen waar je hem wilt kopen?
Met analoog ook maar de mijne doet dat om 1 of andere reden niet.Bij digitale tellers kun je meestal gewoon switchen tussen MPH en KMPH.