Ennuh Poohbeer? 3x scheepsrecht?

Uhm zondagmiddag... Uhm noem maar een tijd... laten we zeggen 14.00 uur... waar ??? Gewoon op de baars en dan maar zien ??? Of bijvoorbeeld bij de Total ??

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-02 17:27 ]
 
Uhm zondagmiddag... Uhm noem maar een tijd... laten we zeggen 14.00 uur... waar ??? Gewoon op de baars en dan maar zien ??? Of bijvoorbeeld bij de Total ??

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-02 17:27 ]

Vind het best, moeten wel ff zorgen dat Pooh het goed weet te vinden.
1 ding niet gaan zitten zeiken dat ik mijn motor wegdoe, want daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Dus gewoon ff lekker crossen.
 
zeg pooh, anders rijden we samen?
zondag dan wel en niet te vroeg (lokerse feesten)

ik had ook opmerkingen bij mijn examen:
gebruik van pinklichten + defensief rijden onder voorbehoud
 
hehe, mij goed hoor jonas, maar denk eraan dat ik op een half uurtje van eindhoven woon :) niet in Gent ofzo.
Ook is dit alles onder voorbehoud voor mij he.. zonder roze papiertje kom ik simpelweg niet in NL en geen idee of de gemeente zoiets meteen wil maken.
 
is't al iemand opgevallen dat'k de 1000 posts gepasseert ben hierzo?
Meer feest! :)
 
zeg pooh, anders rijden we samen?
zondag dan wel en niet te vroeg (lokerse feesten)

ik had ook opmerkingen bij mijn examen:
gebruik van pinklichten + defensief rijden onder voorbehoud

Goh dat maakt al 4, begint echt een toertocht straks te worden.
Ik zie jullie zondag wel.
 
zeg pooh,
als je dat rijbewijs morgen kunt binnensteken heb je die zeker tegen zaterdag!
ga je de zaterdagmorgen dan ligt het aan je charmes of je ze zover krijgt het direct in orde te maken of niet

en over die toertocht... de afstand maakt mij weinig uit, zolang ik maar op tijd terug ben om nog weg te gaan 's avonds (lokerse feesten)

+ ik rijd geen supersport... geen prob hoop ik? rijd wel sportief maar kan natuurlijk nooit volgen als jullie echt gaan doorperen (gs tov. gsx :-()

[ Dit Bericht is bewerkt door: jonas op 2001-08-02 20:21 ]
 
btw jonas.. zaterdag?!
http://www.rijkevorsel.be/algem.html <- openingsuren van het gemeentehuis te rijkevorsel :) Geen zaterdag dus..
ik ga morgen nog maar eens vroeg opstaan en dan vriendelijk vragen of ze't meteen in orde kunnen brengen.. hopelijk doen ze dat ook dan.

Maar eeuhh.. durft er iemand zeggen waar en wanneer precies? Kan Jonas ook gelijk zeggen hoe laat ie bij pooh zal wezen :)
 
Op 2001-08-02 20:28, schreef nitromax:
Tja, wat kan ik nog toevoegen behalve een welgemeend: GEFELICITEERD!!
een "ik kom ook"? :)

Ik heb net teruggelezen en kan zo snel geen vaste datum vinden. 'K heb 2 banen en werk dus ook op Zaterdag. Zondag enige vrije dag en al ver van te voren vol gepland. As Zondag: motortreffen, volgend weekend: VMax treffen in Belgie. Ik probeer wel op de hoogte te blijven. Ben zowiezo geen groepsrijder: teveel lui die constant tussen de groep door willen rijden of in de bochten geen ruimte geven. Slechte ervaringen mee dus. |(
 
er is ook nog niet echt een vaste datum denk'k..
al staat nu zondag voorlopig op kop..

 
Op 2001-08-02 20:28, schreef nitromax:
Tja, wat kan ik nog toevoegen behalve een welgemeend: GEFELICITEERD!!
een "ik kom ook"? :)

eneeuhh.. jonas.. ik kan m'n supersport enkel op de rechte stukken waarmaken.. waarschijnlijk kan'k jou niet eens bijhouden :)

Toch wel typerend dat ik me er steeds moet bemoeien, eer dat er iets gebeurd :(

Wat mij betreft zondag is goed, ik pik jullie wel op de weg van Turnhout naar Poppel en breng jullie naar de baars.

Tijd durf ik nog niet te zeggen moet ik ff met moeder de vrouw overleggen :(
 
Van harte gefeliciteerd, ook namens vrouw en kinders 8-)
Voor wat betreft zondag.....hebben jullie nog rekening gehouden met het weer ???
Ennuh........ waar ligt "de Baars" ?

C.U.


:j
 
om het met de woorden van een ander te zeggen: het werd verdomme wel eens tijd ook! :)
Yeah, maar gelukkig is het goed afgelopen. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk. Je hebt nu al mooi wat ervaring opgedaan laatste maanden. :)
 
Of het tijd wordt of niet, gehaald is gehaald. :)
Kan je het rijbewijs niet vrijwel meteen meenemen? Kan in NL geloof ik wel... (laatste keer: vorig jaar, een vriend haalde koekblikbewijs, ging om 15.00 uur weg, had het papiertje om 16.15 in z'n zak)
Anyway, veel succes met het regelen van het papiertje morgen.... Zal voor je duimen :)
 
Of het tijd wordt of niet, gehaald is gehaald. :)
Kan je het rijbewijs niet vrijwel meteen meenemen? Kan in NL geloof ik wel... (laatste keer: vorig jaar, een vriend haalde koekblikbewijs, ging om 15.00 uur weg, had het papiertje om 16.15 in z'n zak)
Anyway, veel succes met het regelen van het papiertje morgen.... Zal voor je duimen :)
Ik was om 11:00 geslaagd en had om 11:45 rijbewijs in de zak. :)
 
gefeliciteerd man,

Het gemeentehuis gaat over 10 minuten open dus als je rent sta je nog vooraan (of flink gas geeft) en ben je er binnen 10 minuten ook weer weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan