Er zijn ook echte motorhelden..

Ik zat meteen te denken: wat als het aan het regenen was en de twee niet aan het rijden waren geweest.... '(

maar heel goed gedaan zo hoort het *O*


als de lucht valt zijn alle vogels gevangen zeggen ze bij ons dan.

je kan overal wel negatief over gaan denken maar hier is het gewoon goed afgelopen dankzij de behulpzame motorrijders *O*
 
Die auto dobbert nog rond dus rustig en wel overwogen gehandeld van die twee jongens, klasse, pakkie eerst uit zolang de tijd er voor is. Je moet ook nog naar huis rijden hè!

Denk eerder dat als ze hun pak niet uitgetrokken hadden, zij de gene waren geweest die gered hadden moeten worden. Ervanuit gaan dat het een leren pak was, wordt dat aardig zwaar.

Chapeau voor de helden! :}
 
Ik vind het eigenlijk een vrij normale aktie. Helaas valt het in positieve zin op doordat we niet gewend zijn elkaar te helpen.


Wat ik me echter vooral afvraag is waarom zo expliciet vermeld moet worden dat het om motorrijders gaat. Verwacht men soms niet dat motorrijders ook iets anders kunnen zijn dan van moord en drugshandel levende Hell's Angels?
 
Ik vind het eigenlijk een vrij normale aktie. Helaas valt het in positieve zin op doordat we niet gewend zijn elkaar te helpen.


Wat ik me echter vooral afvraag is waarom zo expliciet vermeld moet worden dat het om motorrijders gaat. Verwacht men soms niet dat motorrijders ook iets anders kunnen zijn dan van moord en drugshandel levende Hell's Angels?

Ze reden toch op hun motor... :?
Als ze aangereden worden staat er ook motorrijder aangereden hoor... ;)
 
Gewoon ff wat positiefs over motorrijders, iig over deze 2 helden... :}

Mark Kalter (26) en zijn kameraad Roland Berfelo (26) uit Meppel hebben gisteren tijdens het rondtoeren op hun motor een heldendaad verricht.

Het duo reed over de Steenwijkerstraatweg toen ze verderop in de Drentse Hoofdvaart iets in het water zagen plonzen. Het bleek een auto te zijn die op dat moment midden in de vaart ronddobberde met een ouder echtpaar er nog in. De twee Meppelers aarzelden geen moment, parkeerden hun motor razendsnel langs de kant, trokken hun motorpakken uit en doken het water in om de inzittenden van de auto te redden. "We zwommen samen naar de auto toe, die nog dreef. De inzittenden waren hevig in paniek. We hebben de auto samen naar de kant geduwd op een plek waar je kon staan. Daarna hebben we de man en de vrouw er via het raampje, dat ze inmiddels hadden geopend, uitgehaald. Ik denk niet dat deze mensen zichzelf hadden kunnen redden want het was nog een hele toer om ze er via het raampje uit te krijgen", zegt Mark die zijn heldenactie doodnormaal vindt.

bron

Ik hoor Mark al tegen Roland zeggen: krijg ff de tering, dit is mn niet waterdichte pak, ze wachten maar ff _O-

Nee hoor, petje af! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan