Ervaring/Mening gevraagd: Rollenbankje PP-T 0415

Met een paddock stand kun je meer, je ketting spannen bijvoorbeeld.
daar heb je wel gelijk in. Weet eigenlijk niet eens of ik daar wel de gereedschap voor heb (geen idee hoe het vast zit hoor). ze hebben me ketting laatst nog gespannen bij de dealer
 
daar heb je wel gelijk in. Weet eigenlijk niet eens of ik daar wel de gereedschap voor heb (geen idee hoe het vast zit hoor). ze hebben me ketting laatst nog gespannen bij de dealer

Dit moet je inderdaad alleen met de juiste sleutel doen, je hebt bij gerommel met een bahco oid zo een kras op je achterbrug.
 
oh helemaal vergeten.
ik heb sinds 2 weken die van motozoom besteld.

werkt prima en het wiel draait wel redelijk(lees niet makkelijk met 1 hand te draaien) makkelijk

Maar overall, goed dingetje
 
Ik ken het niet, maar voor het smeren van je ketting lijkt het me niet echt geschikt, aangezien je je motor dan toch recht moet houden en je dus met 2 man moet zijn. Ik zet de mijne meestal op de middenbok en in z'n 1, en dan gewoon spuiten. Bij een R6 zal dat niet lukken (geen middenbok) dus als ik jou was zou ik voor een paddockstand gaan, dan kun je het verder net zo doen. Dit rollending heeft volgens mij geen meerwaarde tov een paddockstand.

Je motor moet recht staan om je ketting te smeren? Hu?!

In ze 1 zetten en laten lopen totdat je vinger weg is??

:N

Dat ding lijkt mij opzicht wel handig. Motor aan de achterkant op een bok zetten lukt nog wel in me eentje. Voorkant niet (tenzij de achterkant al op de bok staat).
 
Laatst bewerkt:
Even oma wakker maken O-)

Ik ga de gok wagen mocht hij niet bevallen stuur ik hem gelijk weer terug, ik laat zo snel mogelijk wat weten ;) ik kom niet zo makkelijk weg met me paddock stand :X op een of andere manier doe ik iets verkeerd B|

Maarjah misschien is dit de oplossing voor me ben benieuwd :Y
 
Even oma wakker maken O-)

Ik ga de gok wagen mocht hij niet bevallen stuur ik hem gelijk weer terug, ik laat zo snel mogelijk wat weten ;) ik kom niet zo makkelijk weg met me paddock stand :X op een of andere manier doe ik iets verkeerd B|

Maarjah misschien is dit de oplossing voor me ben benieuwd :Y
Hij had hem zelf ook al besteld, dus zo'n gok is het niet. :? :)
oh helemaal vergeten.
ik heb sinds 2 weken die van motozoom besteld.

werkt prima en het wiel draait wel redelijk(lees niet makkelijk met 1 hand te draaien) makkelijk

Maar overall, goed dingetje
 
Ja maar mijn eigen mening is anders dan andere der van denken :Y en hier uit de buurt raden ze me hem me af en toch gewoon de paddock te gebruiken ;)

;(
Aja ik zet mijn motor ook spelenderwijs op de paddock. :Y
Vond ik vroeger eng, maar het went. En een paar bobbins op de motor helpen ook mee. *O*

DSC_0464.jpg
 
had hem al gevonden, leuk dingetje ook.
handig dat het blokje en het riempje er ook bij zitten

Hallo Bas,

Uiteraard is dit apparaat ook bij Louis in Duitsland verkrijgbaar.

Ik zie dat de klantreacties daar over het gebruik nagenoeg positief zijn!
 
Van de week binnen gekregen en vandaag eens getest!

Maar kan niet meer zeggen dan perfect voor de achterband de voorband vind ik nogal wat minder dit met het weg sturen onder het draaien!
Maar zo ver hoef je hem toch niet te draaien om rond te gaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan