Mening

De mooiste Tmax vindt ik die eindigt bij een oudijzer boer..

Zelfs die gevleugelde logo dingen, vindt ik er niet uit zien..
Nu heb ik ook eigenlijk helemaal niets met die dingen..
 
De mooiste Tmax vindt ik die eindigt bij een oudijzer boer..

Zelfs die gevleugelde logo dingen, vindt ik er niet uit zien..
Nu heb ik ook eigenlijk helemaal niets met die dingen..
Wat moet een oudijzer handelaar met een berg plastic :?
 
Triest voor de TS

Speciaal een account aangemaakt en dan kom je terecht bij een obscuur clubje scooterhaters. Zo jammer dit…

Om antwoord te geven op de vraag: het laatste model Tmax vind ik het mooist. En dan de Tech max in de kleur Dark Petrol.
Die ziet er nog best goed uit. Maar dan wel als je in je maatpak door Milaan rijdt naar je werk. Dan begrijp ik een scooter. Niet zoals de hiervoor genoemde bevolkingsgroep in NL die vaak op scooters te zien zijn.
 
Ik heb de scoot voor woon-werkverkeer maar af en toe een plezier ritje is ook heel fijn. Wel ff wennen want traag istie wel
 
Bij iedere merk/type hangt een bepaalde sfeer rond….

Maakt mij niets uit welke soort type motor iemand op rijdt, hun keuze en in de meeste gevallen niet mijn keuze.

Ik ben tevreden met mijn keuzes…… :?
 
Dat van die gekke zwarte helmen met die rode duivelsoortjes op de klep die altijd open staat is trouwens wel echt waar… iedereen op een scooter heeft die dingen ineens… _O-
 
Dat van die gekke zwarte helmen met die rode duivelsoortjes op de klep die altijd open staat is trouwens wel echt waar… iedereen op een scooter heeft die dingen ineens… _O-
Is handig om je mededaders te herkennen als je samen een plofkraak hebt gepleegd en snel weg moet wezen op je t-max.

Ze geven trouwens ook licht in het donker heb ik gehoord..
 
Terug
Bovenaan Onderaan