Mening

Stel je ziet altijd hetzelfde; Motorscooter, Roof boxer, Aso rijgedrag. En je ziet dit 10x. Dan denk ik dat mijn mening prima op feiten gebaseerd is.

Of is het dan een patroon? Dus dan is mijn mening op patronen gebaseerd.
Klopt wel. Gistermiddag in de spits zeker drie stuks. T-shirtje, korte broek, teenslippers, Roof. En tussen de auto's door alsof ze dood willen.
 
1686993747569.png
 
Stel je ziet altijd hetzelfde; Motorscooter, Roof boxer, Aso rijgedrag. En je ziet dit 10x. Dan denk ik dat mijn mening prima op feiten gebaseerd is.

Of is het dan een patroon? Dus dan is mijn mening op patronen gebaseerd.

Als de politie dit doet met andere kernmerken, staat heel de wereld op zn kop
 
Gelukkig is dit niet de wereld; maar Motor-Forum

(Stiekem doet de politie dat gewoon hoor; die zijn ook niet gek)
Het zou ook dom zijn om dat niet te doen. Bij wie heb je de meeste kans dat er iets niet in de haak is. De blanke jonge man van 40 die met zn vrouw en kinderen in de VW Tiguan zit, of de man van 24 zonder aantoonbaar inkomen, van noord afrikaanse (of voor mijn part Finse) afkomst die met drie anderen gelijksoortige vrienden in een Mercedes AMG zit.
En nee ik ben geen racist :+
 
Het zou ook dom zijn om dat niet te doen. Bij wie heb je de meeste kans dat er iets niet in de haak is. De blanke jonge man van 40 die met zn vrouw en kinderen in de VW Tiguan zit, of de man van 24 zonder aantoonbaar inkomen, van noord afrikaanse (of voor mijn part Finse) afkomst die met drie anderen gelijksoortige vrienden in een Mercedes AMG zit.
En nee ik ben geen racist :+
Dat noem ik Hollandse Nuchterheid; alleen als het nadelig werkt voor sommige groepen, dan pas staat "de wereld op z'n kop"
Denk dat we maar minder moeten luisteren naar deze groepen :Y
 
Het zou ook dom zijn om dat niet te doen. Bij wie heb je de meeste kans dat er iets niet in de haak is. De blanke jonge man van 40 die met zn vrouw en kinderen in de VW Tiguan zit, of de man van 24 zonder aantoonbaar inkomen, van noord afrikaanse (of voor mijn part Finse) afkomst die met drie anderen gelijksoortige vrienden in een Mercedes AMG zit.
En nee ik ben geen racist :+
Hangt er van af wat voor wangedrag je zoekt.
Een voetbalhooligan past perfect in jouw eerst genoemde voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan