Ik heb voorgaande berichten niet allemaal gelezen maar wil wel graag mijn ervaring kwijt met kappenset.nl
na enkele malen telefonisch contact met dhr. Jansen heb ik besloten een topkuip te bestellen. De bestelling heb ik geplaatst via de mail en een dag later kreeg ik de betalingsgegevens waarop het geld overgemaakt kon worden. dit heb ik vervolgens meteen gedaan.
na enkele weken (+- 4) nog steeds geen kap. geprobeerd te bellen. geen gehoor. een mail gestuurd. geen reactie. dit duurde ongeveer 1 a 2 weken. vervolgens enkele malen geprobeerd contact te krijgen. voicemail gaf aan dat hij vakantie had. nou prima. ik gewacht. vakantieperiode voorbij. nogmaals gebeld. geen gehoor.
ik heb toen via een vriendin van mij die werkzaam is bij een deurwaarderskantoor/incassobureau een brief laten schrijven naar het adres van kappenset dat vermeld is bij de KVK.
enkele dagen later bericht. de kap zou verstuurd worden op dinsdag. nog een mail op dinsdag dat het toch woensdag zou worden. uiteindelijk is de kap geleverd.
ik haal de kap uit de doos en kom tot de ontdekking dat de stickers ontbreken en er zit geen bevestigingsmateriaal bij. (Dhr. Jansen geeft hierop in zijn mail antwoord en zegt dat dit nooit het geval is. dit staat overigens nergens vermeld op de site) de stickers en bevestiging heb ik los besteld bij de honda dealer. dit koste mij bovenop de kuip nog eens 75 euro.
ik wilde toen de koplamp bevestigen, dit ging redelijk. alles past op 1 punt na. nog geen ramp. gaatjes waren bijna allemaal te klein geboord dat wel maar dit was ook vermeld op de site. (dat dit zo kon zijn) verder was de binnenkant van de kuip helemaal niet gespoten.
na het bevestigen van de kuip (die wel redelijk goed paste op de motor) kwam ik erachter dat er kleurverschil was tussen bestaande delen en de kuip. toen wilde ik de stickers plakken ..bestaande uit een zwarte driekhoek met erboven de letters. en kwam erachter dat de driehoek die vooraf gespoten is op de kap niet in de goede hoek gespoten is. de lijn is hoger dan die van de sticker waardoor er een dubbele zwarte lijn ontstaat. en tenslotte bladerde er nog wat lak af van de kuip bij het aandraaien van de topkuipruit boutjes.
Toen ik Dhr. Jansen deze problemen uitlegde via de e-mail kreeg ik een korte reactie terug namelijk:
De binnenkant van de kuip wordt nooit gespoten bij onze kuipdelen.
De stickers worden er ook niet bijgeleverd deze kunt u er extra bijbestellen.
Bevestigingsmateriaal wordt alleen bij een volledige kuipset geleverd en
niet bij losse delen.
Schroefgaten zijn te altijd iets kleiner het is imitatie. Indien u niet
tevreden bent mag de u kuip terugsturen dat is uw goed recht.
Verzendkosten zijn voor u zelf.
niet bepaald klantvriendelijk. en het aanbod om de kuip terug te sturen ben ik niet op ingegaan omdat ik dan weer 2,5 maand had mogen wachten op een kuip die misschien wel komt of geld dat ik misschien wel terug krijg. (en het verzenden op eigen kosten natuurlijk, ..ook schandalig)
dus tot dusver mijn ervaring met deze baggersite.
ps ook ben ik erachter gekomen dat ''het bedrijf'' gewoon een particuliere woning is. en bij nader onderzoek blijkt het adres al 3x veranderd te zijn en de website met kvk nummer was voorheen van een horloge handelaar
na enkele malen telefonisch contact met dhr. Jansen heb ik besloten een topkuip te bestellen. De bestelling heb ik geplaatst via de mail en een dag later kreeg ik de betalingsgegevens waarop het geld overgemaakt kon worden. dit heb ik vervolgens meteen gedaan.
na enkele weken (+- 4) nog steeds geen kap. geprobeerd te bellen. geen gehoor. een mail gestuurd. geen reactie. dit duurde ongeveer 1 a 2 weken. vervolgens enkele malen geprobeerd contact te krijgen. voicemail gaf aan dat hij vakantie had. nou prima. ik gewacht. vakantieperiode voorbij. nogmaals gebeld. geen gehoor.
ik heb toen via een vriendin van mij die werkzaam is bij een deurwaarderskantoor/incassobureau een brief laten schrijven naar het adres van kappenset dat vermeld is bij de KVK.
enkele dagen later bericht. de kap zou verstuurd worden op dinsdag. nog een mail op dinsdag dat het toch woensdag zou worden. uiteindelijk is de kap geleverd.
ik haal de kap uit de doos en kom tot de ontdekking dat de stickers ontbreken en er zit geen bevestigingsmateriaal bij. (Dhr. Jansen geeft hierop in zijn mail antwoord en zegt dat dit nooit het geval is. dit staat overigens nergens vermeld op de site) de stickers en bevestiging heb ik los besteld bij de honda dealer. dit koste mij bovenop de kuip nog eens 75 euro.
ik wilde toen de koplamp bevestigen, dit ging redelijk. alles past op 1 punt na. nog geen ramp. gaatjes waren bijna allemaal te klein geboord dat wel maar dit was ook vermeld op de site. (dat dit zo kon zijn) verder was de binnenkant van de kuip helemaal niet gespoten.
na het bevestigen van de kuip (die wel redelijk goed paste op de motor) kwam ik erachter dat er kleurverschil was tussen bestaande delen en de kuip. toen wilde ik de stickers plakken ..bestaande uit een zwarte driekhoek met erboven de letters. en kwam erachter dat de driehoek die vooraf gespoten is op de kap niet in de goede hoek gespoten is. de lijn is hoger dan die van de sticker waardoor er een dubbele zwarte lijn ontstaat. en tenslotte bladerde er nog wat lak af van de kuip bij het aandraaien van de topkuipruit boutjes.
Toen ik Dhr. Jansen deze problemen uitlegde via de e-mail kreeg ik een korte reactie terug namelijk:
De binnenkant van de kuip wordt nooit gespoten bij onze kuipdelen.
De stickers worden er ook niet bijgeleverd deze kunt u er extra bijbestellen.
Bevestigingsmateriaal wordt alleen bij een volledige kuipset geleverd en
niet bij losse delen.
Schroefgaten zijn te altijd iets kleiner het is imitatie. Indien u niet
tevreden bent mag de u kuip terugsturen dat is uw goed recht.
Verzendkosten zijn voor u zelf.
niet bepaald klantvriendelijk. en het aanbod om de kuip terug te sturen ben ik niet op ingegaan omdat ik dan weer 2,5 maand had mogen wachten op een kuip die misschien wel komt of geld dat ik misschien wel terug krijg. (en het verzenden op eigen kosten natuurlijk, ..ook schandalig)
dus tot dusver mijn ervaring met deze baggersite.
ps ook ben ik erachter gekomen dat ''het bedrijf'' gewoon een particuliere woning is. en bij nader onderzoek blijkt het adres al 3x veranderd te zijn en de website met kvk nummer was voorheen van een horloge handelaar