Voor de APK moet ik twee nieuwe banden onder mijn auto hebben.
De garage heeft mij Nokia banden aanbevolen. Ze zeiden dat ze beter uit de test kwamen dan Michelins en een stuk goedkoper zijn.
Heb jullie ervaring met die banden? En weten jullie misschien ergens een test staan van die banden?
Moeten wel hands-free banden zijn anders krijg je een bon
Moeten wel hands-free banden zijn anders krijg je een bon
Vanaf 30 maart pas...
.....
De garage heeft mij Nokia banden aanbevolen.
iedereen maakt tegenwoordig alles
Heb ze op mijn Opel Vectra 2.0-16V gehad. Na ca. 20.000km waren ze glad en moesten vervangen worden. Zagen er leuk en sportief uit.
Zijn de banden ook voor 1 piek als je een abbonemet erbij neemt???
Voor de APK moet ik twee nieuwe banden onder mijn auto hebben.
De garage heeft mij Nokia banden aanbevolen. Ze zeiden dat ze beter uit de test kwamen dan Michelins en een stuk goedkoper zijn.
Heb jullie ervaring met die banden? En weten jullie misschien ergens een test staan van die banden?
Hmm, das minder. Heb mijn Michelins dik 50.000 km (vooral snelweg) onder mijn Vectra 1.8i gehad.
Maar eens kijken hoelang dat deze Nokia\'s het volhouden.
Ik hoop niet dat ik met deze banden vaak terug moet zoals met de telefoons van Nokia
Op donderdag 21 februari 2002 15:58 schreef bogarde het volgende:
(weet niet hoe ik dat euro teken er op moet krijgen )
Een oude vuistregel:Voor de APK moet ik twee nieuwe banden onder mijn auto hebben.
De garage heeft mij Nokia banden aanbevolen. Ze zeiden dat ze beter uit de test kwamen dan Michelins en een stuk goedkoper zijn.
Heb jullie ervaring met die banden? En weten jullie misschien ergens een test staan van die banden?
of ALT - 0128 (nummerieke toetsenbord)...
Ik zie nu dat het NokiaN banden zijn.. toch wat anders dan Nokia ...
[edit]
damned, ik kan nog steeds geen reply plaatsen groter dan een paar regels...
[/edit]
NEEBij een voorwiel aangedreven auto is het aan te bevelen om ze te wisselen bij 10 a 15.000 km van voor naar achter. Dit omdat de voorwielen het zwaar te verduren hebben.
sorry, maar dit geldt alleen als die \"slechtste\" compleet glad zijn en het wegdek nat. Vergeet niet dat de remdruk +- 70% op de voorbanden zit.NEE
Met alle respect maar dit moet je juist niet doen met autobanden. Het is wel een stuk duurder en de bandentoko begint misschien te muiten maar de beste banden moeten altijd achter zitten.
Dit omdat de slechtste banden het eerst blokkeren en als dat de achterbanden zijn dan ga je in een vette spin. Als je slechtste banden voor zijn ga je alleen maar eerder glijden over de voorwielen en daar kan je nog iets mee in een noodsituatie.
Het zal betekenen dat je sneller een keus moet maken om banden te vervangen maar het is wel het meest veilig.
Nee hoor, geld voor alle situaties waarin je een noodstop moet maken of extreem hard moet remmen. Juist omdat de massa vooruit gaat (zoals je zelf al zegt, i.v.m. het remvermogen) wordt de auto licht aan de achterkant. Als de achterbanden dan slechter zijn dan de voorbanden hebben ze nog minder grip en ga je in de rondte.sorry, maar dit geldt alleen als die \"slechtste\" compleet glad zijn en het wegdek nat. Vergeet niet dat de remdruk +- 70% op de voorbanden zit.