Ervaringen dB-killer Devil SB2 ??

Goudlokje

MF veteraan
27 mei 2004
8.891
113
Randstad
Vandaag heb ik een dB-killer in mijn Devil SB2 laten schroeven omdat ik volgende week met de motor op vakantie ga ;) en problemen wil voorkomen.

Jammergenoeg heb ik het idee dat deze (originele Devil) dB-killer weinig tot geen verschil uitmaakt met de normale situatie B|

Mijn vraag aan jullie is of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben.

Aangezien ik geen dB-killer bij de hand heb, kan ik (behalve op het gehoor) geen vergelijking maken tussen de "gekillde" en "ongekillde" situatie. En de dB-killer van de politie ontwijk ik liever :N

Graag jullie reacties!

David
 
Volproppen met glaswol, heb ik ook gedaan!

Hield het vooralsnog 150km goed uit, maar denk dat het na 1500 toch wel redelijk weg is :+
 
heb het volgestopt met engelenhaar achtig iets en zo.. nou na 500km is het alweer herrie :)


db killer moet wel werken hoor..als het goed is iets scheller/blikkeriger maar wel minder luid
 
Ik heb ff gebeld met de importeur van Devil, Holland Motor Sports (www.hollandmotorsports.nl) en die zeggen ook dat het verschil (voor het oor) minimaal is, maar dat er wel echt een verschil van 3-5 dB in zit.

Toch blijf ik me afvragen of 'ie de € 39,- waard is ... :N

Ik zal 'm tijdens de vakantie erin laten zitten, maar daarna gaat 'ie er weer lekker uit *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan