Ervaringen met HP motoren Eemnes

Ik heb geen aandelen en werk er ook niet maar ze kunnen toch niet alleen maar slechte motoren verkopen? Er worden ook motoren in geruild van mensem
Ja maar daar draaien ze de tellerstand blijkbaar van terug,mag de motor wel goed zijn,maar krijg je niet wat je zou
moeten verwachten,is overigens fraude dus strafbaar,een firma om te mijden als corona dus. :Y
 
Ik heb daar in 2010 een sv650s gekocht, ingeruild door een MFer, ik heb er 50k mee gereden zonder problemen. Dus het kan wel goed gaan. Maar er zijn veel motorzaken die niet 100% eerlijk zijn
Het zijn boefjes die motorhandelaren,ken er genoeg die de boel besodemieteren,maar ja dat gebeurd ook bij de andere handel.
 
Hehe,ja anders luistert er niemand:Z;)

1592605886954.jpeg
 
Afelopen zaterdag mn cb 750 opgehaald bij HP, de CB had een service beurt gehad( zoals afgesproken) prima tent, leuke gasten alleen kan je niet daar het kenteken op naam zetten...
 
Heel vreemd hier..................... 🤔
Altijd als iemand in dit topic uit het niets een heel positief verhaal begint op te hangen, dan komen bij mij de (verkeerde) kriebels.
Weer een vriendje die hier de boel moet komen opleuken :?

Als er straks tranen zijn in Friesland, zal het Ronald ook duidelijk zijn.
Als het bedoeld is om het bedrijf een goede recensie te geven; dan werkt dat juist averechts. Want het topic gaat weer omhoog en men leest alle vorige pagina's ook.
 
Klopt Chris, heb ook de recentie`s door gespit probeer alleen onze ervaring te delen( zit niets achter) bedrijf geeft bovendien Bovag garantie.
Heb in het verleden een splinter nieuwe intruder gekocht bij MP H` veen maand later dicht da`s pas zuur....
 
Jij weet ze wel uit te kiezen, en je weet dat BOVAG staat voor BOnd Van Automobielhandelaren en Garagehouders ? Dus die doen niks voor de consument.

Nou ja ik mag ook niks zeggen want ik heb wel eens bij Jager een motor gekocht
 
Klopt Chris, heb ook de recentie`s door gespit probeer alleen onze ervaring te delen( zit niets achter) bedrijf geeft bovendien Bovag garantie.
Heb in het verleden een splinter nieuwe intruder gekocht bij MP H` veen maand later dicht da`s pas zuur....
Joah, je maakt jezelf steeds geloofwaardiger hier.. :Y _O-
 
Veel consumenten zien de logo's "Bovag" en "RDW" etc. op de gevel staan van een gebouw en denken meteen dat ze een prima occasion kopen bij het bedrijf. In de praktijk zegt het allemaal niet erg veel..

Dan kan je beter kijken naar Premium occasions van bijv. BMW (Weet niet of andere merken dit ook doen?) Maar dat wordt altijd alleen maar aangeboden door de merkdealer zelf.
 
Van uit Franeker in Eemnes een motor kopen.net of er in de buurt van Franeker geen motoren worden verkocht
Dat maakt weinig uit; heb ooit een motor gekocht aan de andere kant van het land.
Wat is 260km rijden nou als je echt een bepaalde motor wilt. Je hebt er toch jarenlang plezier van.
Motoraanhanger achter de auto en halen dat ding.

(Al weet ik dat niet zeker in dit geval)
 
Terug
Bovenaan Onderaan