Ik kan mijn steady stands ook eenvoudig verwijderen. Handig als ik de aanhanger ergens anders voor wil gebruiken.Ik rij mijn motor op een gewone aanhanger waar ik zelf een goot op heb gemaakt waar de wielen in staan.
Dan heb je wat aan de aanhanger als je wilt verbouwen of zo.
...
Wij hebben ook een gewoon karretje met dezelfde gedachte.Ik rij mijn motor op een gewone aanhanger waar ik zelf een goot op heb gemaakt waar de wielen in staan.
Dan heb je wat aan de aanhanger als je wilt verbouwen of zo.
Als je het neuswiel wat uitdraait, dan komt de achterkant van de kar naar beneden.Ok, dank aan allen voor de reacties.
Samenvattend tot nu toe:
- steady-stand is een must
- ... (is dan niet de laadhoogte ongemakkelijk hoog?)
- ...
Een paardetrailer is in mijn geval overkill. Ik krijg zo`n trailer nooit netjes gekanteld in een hoekje opgeborgen bij het niet gebruikenIk gebruik een paardentrailer, die hebben standaard een brede oprijplaat, lage vloer en het spul staat mooi beschermd binnen.
Nadeel is dat het behoorlijk wat ruimte inneemt. ( Is een tandemasser)
juist vanwege de vele eisen ga ik er zelf 1 gaan maken . moet nog wel beginnen en kon het niet vinden in de bestaande waar je te veel aan te moeten verhap stukken of te ver weg
of te duur of een complete revisie moet doen dus dan zelf makenen dit dan even als voor beeld zoals die zou kunnen gaan worden tzt .
Makkelijk zelf te maken is een ding, een (te) hoge kogeldruk is een ander ding. Als ik het zo inschat is de kogeldruk van zo een hoghauler veel hoger dan bij een wat meer reguliere trailer. Waarbij de motor veel meer midden boven de as staat.Waarom maak je dan niet gelijk een afzinkbare .
Zoek eens op hoghauler .
Makelijk zelf te maken .
Makkelijk zelf te maken is een ding, een (te) hoge kogeldruk is een ander ding. Als ik het zo inschat is de kogeldruk van zo een hoghauler veel hoger dan bij een wat meer reguliere trailer. Waarbij de motor veel meer midden boven de as staat.
Wel weer een heel mooi gemaakte aanhanger, waarbij het lijkt of het op de aanhanger krijgen van de motor kinderspel is.
Ik heb een Van Vossen zakbare. Handig, maar wel een gedoe. Ik ben meestal nog bezig met de motor vast te binden als mijn vriendjes met gewone aanhanger en oprijgoot al klaar staan om weg te rijden
Maar voor een onhandig iemand als ik is zakbaar wel beter
mooi brede aanhanger, ik herken er geen bestaande aanhanger in. Ongeremd zo te zien, dus eigen gewicht is laag?Kantelt.
Hoe laag is jouw eigen gemaakte aanhanger? ik kom niet veel relevante informatie tegen bij het google zoekresultaat knott verlaagd.Kantelbaar en zakbaar vind ik persoonlijk niet nodig,misschien bij een hele zware motor.
Het maakt hem alleen veel duurder.
Ik heb er zelf één gemaakt met een verlaagde Knott as,met een oprijplaat van 2 meter bol ik elke motor er vanzelf (alleen) op.
Een wielklem is extra handig.
Het nut van een V-dissel zie ik ook niet in.
Net als op mijn vorige aanhangwagen waar ik heel wat mee gereden heb,heb ik een vierkante buis van 60 mm gebruikt.