Ervaringen met Motoport Rotterdam

Ik heb het er met Motoport over gehad...over de problemen met de service..
dat ik mijn motor al zolang kwijt was...

het enige antwoord dat ik TWEE maanden lang heb gehoord is...

tsjaa...pech hebben...

Uiteindelijk heeft Gabri (magazijn en kledingafdeling, waar ik niets over te klagen heb en dus gewoon klant blijf) voor mij een weekend een leenfiets geregeld.
Ik kreeg van de werkplaats nog geen brommer mee!

Idd Gabri zijn Toko is oke. Kan hij niet voor zichzelf gaan beginnen :?
 
ik denk dat het niet zozeer de fout is die ergernis opwekt bij mensen als wel de manier waarop je wordt behandeld.
De klant is nog steeds koning maar er zijn genoeg zaken die dat al lang hebben laten varen en in hun arrogantie denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
 
Het zijn natuurlijk niet alleen motordealers die fouten maken, overal worden fouten gemaakt. Op tv heb je breekijzer, ook dat nog, kassa, radar, allemaal vol met dingen die mis zijn gegaan.

Het blijft mensenwerk en mensen maken gewoon (veel) fouten. Of het nu over motorfietsen, keukens, huizen (ver)bouwen, de gemeente, het gak, internetaansluitingen, de kpn, enz. gaat, overal gaan dingen mis.

En wij zijn zelf ook werkzaam bij bedrijven waar fouten worden gemaakt, die fouten worden uiteraard altijd door een collega gemaakt en niet door ons O-) .

Daarbij verwacht de consument (te) veel tegenwoordig, alles wordt voor vanzelfsprekend aangenomen.

Consumenten worden (tegenwoordig) zelfs agressief tegen wegenwachters, conducteurs,.. als het wat langer duurt door omstandigheden waar de persoon ook niets aan kan doen.
Het probleem is alleen dat je veel geld moet betalen. Dit wil je wel, maar daar moet ook wat tegen over staan.
Met rekeningen sturen hebben de meeste bedrijven geen moeite... service is weer een ander verhaal.
 
ik denk dat het niet zozeer de fout is die ergernis opwekt bij mensen als wel de manier waarop je wordt behandeld.
De klant is nog steeds koning maar er zijn genoeg zaken die dat al lang hebben laten varen en in hun arrogantie denken dat ze zich alles kunnen permiteren.

Daar ben ik het roerend mee eens. De klant is koning tot op zekere hoogte. Maar maakt een monteur een fout en hij verziekt wat. Wat dus mogelijk is omdat het een mens is. Laat de betreffende dealer het dan eerlijk zeggen, excuus aanbieden en dan alles in orde maken.
 
Ik heb het er met Motoport over gehad...over de problemen met de service..
dat ik mijn motor al zolang kwijt was...

het enige antwoord dat ik TWEE maanden lang heb gehoord is...

tsjaa...pech hebben...

Uiteindelijk heeft Gabri (magazijn en kledingafdeling, waar ik niets over te klagen heb en dus gewoon klant blijf) voor mij een weekend een leenfiets geregeld.
Ik kreeg van de werkplaats nog geen brommer mee!


Ik ben het dus ook helemaal eens met deze verhalen. Het is toch van de belachelijke dat wij motorrijders zo behandeld worden door de motorzaken. En het is nog veel meer van de zotte dat wij dat zomaar pikken als zijnde de normaalste zaak van de wereld.
Een autogarage moet het niet wagen om deze praktijken toe te passen, dan was hij zo zijn klanten kwijt......!1

Ik vind het goed dat deze verhalen hier behandeld worden en ik hoop dat de motohandelaren ook eens af en toe dit forum bezoeken....worden ze misschien wakker geschut.
 
Ik ben het dus ook helemaal eens met deze verhalen. Het is toch van de belachelijke dat wij motorrijders zo behandeld worden door de motorzaken. En het is nog veel meer van de zotte dat wij dat zomaar pikken als zijnde de normaalste zaak van de wereld.
Een autogarage moet het niet wagen om deze praktijken toe te passen, dan was hij zo zijn klanten kwijt......!1

Ik vind het goed dat deze verhalen hier behandeld worden en ik hoop dat de motohandelaren ook eens af en toe dit forum bezoeken....worden ze misschien wakker geschut.


Oei.....foutje...!!

Geschud moet het zijn!! sorry!
 
Dus er zit een verkeerde sticker op de motor?
m3_jpg.jpg

Foto:Ad Kievit
Tijdens cursus op Zolder 14Aug.2002
 
MMMM nog nooit daat problemen gehad en altijd veel korting en goede service gehad !!





Elke zaak heeft wel slechte kanten en goede en af en toe komen (blijkbaar) alleen de slechte naar boven..

En NEE ik vind het nie goed hoe hij behandelt is ..maar ja ik heb daar geen problemen!!
 
Tsja al de verhalen he. Ben zelf ook klant aan de deur van MOTOPORT ROT' ken de mensen en ken de verhalen. De verhalen vanuit de werkplaats zijn soms schokkend tenoemen, maar ben ook van mening dat dit echt overal gebeurt, daarom echt geen voorstander van uitbesteden van onderhoud en reparatie's!

Maarja vanochtend toch mijn motor naar Motorport gebracht voor: kleppenstellen en de boel synchroniseren, want sommige dingen kan ik echter nog niet zelf dus dan moet je wel. Echter echt al mijn kappen der af gehaald zo dat ze die inieder geval al niet kunnen beschadigen en tsjaaaa mochten ze wat slopen dan :X :X :X :X :X

maar ik neem aan dat het allemaal wel goed afloopt.

(toch een naar gevoel als ze niet in de garage staat)
 
Ben het volledig met de mensen eens die zeggen dat motoport rotterdam een klotezaak is. Ze bestellen altijd het verkeerde en het duurt er ook eeuwen. Overal willen ze een aanbetaling op, zelf op iets van 7 euro!!! Gelukkig heb ik mijn fiets zelf in onderhoud en heb een sleutelplek want ik zou mijn fiets daar echt nooit brengen. Ik vind het personeel ook erg arrogant.
 
ruktent daar heel veel voorbeelden kan ik opnoemen.

Noem er maar 1 want ik heb geen zin om veel te typen! :P

Ik wilde een lederen pak van Spool. Ik naar MP r-dam aangezien MP Spool verkoopt!
Loop ik naar de pakken en zie een maatje 50. Ik passen, deze was me aan alle kanten veel te groot. Maat 48 hing er niet.
Ik loop naar een verkoper op die afdeling en vraag of ze dat spoolpak in de kleuren rood/zilver/zwart ook in maat 48 hebben. Hij loopt naar het rek en zegt: "ik heb hier maat 50, pas die eens!" Hierop reageer ik: "die heb ik net gepast en was me aan alle kanten te groot vandaar dat ik om een maatje 48 vraag"!
Nou die had ie niet! Ik vraag, kan die besteld worden of uit een andere vestiging gehaald worden of iets dergelijks? Nou nu werd het de meneer allemaal te veel dat kon niet en ik kon die maat 50 kopen of anders maar weggaan!!! B|

Ik heb em vriendelijk bedankt en ben weggegaan! :W

Motoport Vianen gebeld, die hadden em ook niet maar wilden em wel bestellen voor me. Nu vroeg ik of een andere MP vestiging die op voorraad had. Kreeg ik te horen dat MP Den Haag het pak met de juiste maat op voorraad had en voor mij appart gelegd hebben zodat ik vrijblijvend kon komen passen.
Ik een aantal dagen daarna naartoe en idd....ze haalden het pak van achteren en het paste me goed...zat wel wat strak maar dat hoorde zo....ik moest even op een motor gaan zitten om te controleren of alles goed aansloot. Ik kreeg nog korting ook!!! *O*

Dus MP Rotterdam kan de kolere krijgen....MP DenHaag en Vianen afdeling kleding hebben mij prima geholpen toendertijd. :}

MP Rocanje schijnt een goeie te zijn...dus daar ga ik ook eens een kijkje nemen! ;)



En waarom schoppen ze een topic omhoog uit 2002??? :+
 
Laatst bewerkt:
Kutzaak, eerst een verkeerde ketting geleverd. Deze namen ze terug, tegoedbon gekregen. :z
Later bellen ze me op, dat ik een andere ketting teruggegeven heb. Als ze wisten wat ze leverden, waarom doen ze het dan fout.

Verder pas nog een vizier van een maat van me daar gekocht. Deze was er op geen manier op te krijgen. Na echt letterlijk 45min!!! was ik het zat en ging ik proberen. Hierbij een pennetje afgebroken, ik ging iets minder voorzichtig ermee om. Nu wilden ze dat ik het vizier ging betalen.
Later bleek dat het een andere type vizier was. _O-

Stakkers daar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan