Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie alleen mijn eigen tickets, dus niet alle tickets.....Jammer. Was er al bang voor.
Inloggen daaro -> Ondersteuning -> Tickets -> en dan zie je alle tickets... hoop ik. Iig een dropdown met iets can Alle, Mijn, tickets. Status = wordt verwerkt, dus ik weet iet of iedereen deze ticket reeds ziet.
Heb ff een route gemaakt in here , pontje nieuw-beyerland en over naar maasluis , dus 2x met de pont .En als ze het niet kunnen fixen, zoals een pontje nemen in de Here kaart, is het de schuld van Here of Garmin.
Laten het antwoord maar es afwachten.
Zie pagina 3 van dit draadje: Mr. M in "Ervaringen met MyRouteApp"Heb ff een route gemaakt in here , pontje nieuw-beyerland en over naar maasluis , dus 2x met de pont .
wat doe ik fout , ik kan gewoon mee.
[afbeelding]
Ik wordt hier toch wel moe van. Leg ik volgens mij netjes uit dat het probleem met de veren ook bij Google Maps is. Nee hoor, gewoon overheen lezen en het ticket is weg.
Dit is hun antwoord op mijn melding omtrent Google kaart en dat ik dat gechecked heb via Tyre en dat daar (in Tyre met Google kaart) de veerpontjes wel gepakt worden:
Ticket: Ondersteuning : HELPDESK
Ik heb niet direct een verklaring over waarom het het wel doet op Tyre, aangezien dit MyRoute-app is.
We hebben contact gezocht met de HERE kaart ontwikkelaars voor verdere uitleg.
Dit is momenteel alles wat ik weet.
Met vriendelijke groeten,
Mijn antwoord maar weer.
Beste,
Hebben jullie deze discussie verwijderd? Link werkt niet en met zoeken vind ik hem niet meer.
-> Wat ik hieronder bedoel is dat de Google kaart in MRA hetzelfde gedrag vertoont als de HERE kaart als het gaat om pontveer.
Ik ga er verder geen energie insteken.
Aloha, ik zit in de bibliotheek te zoeken naar routes van en naar Zwitserland, is er een makkelijke manier om routes te vinden ipv elke afzonderlijke route aan te klikken en te bekijken?
Op mijn vraag waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload krijg ik ook geen antwoord.
Geen pb tot op hedenMarten , joef got p.b via FB
Terug komen op jij vraag : waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload.
Kijk jij met welke kaart die track is opgebouwdtdtdt en vergelijk jij die b.v ,
Here kaart met Tom Tom kaart ?
Beste DMM,
Ticket: Ondersteuning : HELPDESK
Zojuist bericht gehad van de developers! Schijnt een bug geweest te zijn.
Bij toekomstige uploads functioneert alles weer naar behoren.
Mocht u in de toekomst nog last hebben van een soort gelijk probleem (of uiteraard een heel ander probleem) maak dan even een ticket aan en dan ga ik het zo goed mogelijk oplossen (uiteraard met de hulp van de geweldige developers).
Ik hoop uw vragen zo goed mogelijk te hebben beantwoord, mocht u nog aanvullende vragen hebben stelt u deze dan gerust!
Met vriendelijke groeten,
Anthony Fens
Customer Support
Als ik kies voor Opslaan als en dan GPX1.1 neem dan heb je toch ook de track?Dat laatste. En deel de track, niet de route