Navigatie app android auto

bierent

MF'er
6 feb 2017
34
21
Eindhoven
Hallo,

Ik heb al wat online gezocht en zie ook op dit forum al diverse berichten over navigaties en optioneel met android auto.
Echter kan ik niet vinden wat ik specifiek zoek. Namelijk een app die voornamelijk met android auto kan werken waarmee ik kan navigeren. Dit kan ik met google maps voor de langere reizen. Meestal wil ik in Nederland of Belgie juist wat meer bochtige routes (als optie) doen en ik wil ook graag gpx kunnen inladen met routes van anderen.

Er zijn genoeg apps die dit zo kunnen (kurviger, tomtom go ride) maar deze hebben allemaal geen android auto. Nu zie ik mensen het ooit over tomtom app hebben maar die is toch meer auto gericht en geen bochtige opties? Ik wil er best een klein bedrag voor over hebben zoals tomtom 20eur per jaar maar ik wil deze graag op mijn android auto hebben.

Heeft iemand hier een idee mee?
 
En met de TomTom app kun je kiezen voor spannende route, dan heb je mooie bochtjes.
MRA kan ook op AA en heeft ook vele mogelijkheden.
 
osmand was meer voor fietsers en hikers dacht ik?
Ah tomtom kun je via mydrive inderdaad meer mee zie ik nu. Dat lijkt me wel iets te zijn dan. Ik zie als ik inlog dat er een hoop services te koop staan maar deze vooral voor de fysieke apparaatjes zijn. Zit je met het standaard tomtom abbonement van 20 euro ook qua flitsers goed of moet je dat toch ook apart bijkopen?
MRA lees ik diverse slechte reviews over de laatste tijd dus daar ben ik momenteel niet zo zeker over. Alhoewel de mydrive app ook niet geweldig gewaardeerd word zie ik😅
 
Voor die 20 euro per jaar heb je ook de flitsers. Bij MRA moet je het onderscheid maken in het deel voor het maken van de routes en het navigatiedeel. De laatste werkt nog niet altijd goed, maar is wel al flink verbeterd. Ik gebruik de MRA website voor het maken van de routes en TomTom Go voor het rijden.
 
Laatst bewerkt:
TomTom Go kent 1 abonnementsvorm waar alles in zit.
Werkt met tracks die vanuit TomTom Mydrive (Website, gratis) naar TomTom Go gestuurd wordt. Hierdoor geen waypoints onderweg maar wel super stabiel en werkt ook met Android Auto
Zowel geschikt voor typisch A naar B routes (auto zeg maar) als bochtige routes (juist voor de motor).

Osmand kan ook maar je moet even goed kijken welke (betaalde) versie bij jouw past. Alleen betaalde versies werken met Android Auto

MRA is ook een optie. Echt nog in ontwikkeling. Is vooral een samenspel met MRA routeplanner. MRA Routeplanner is gratis te gebruiken is. MRA Navigatie is altijd betaald. 3 soorten abonnement. Maandelijk, Jaarlijks of Lifetime. Lifetime is van tijd tot tijd voor een aantrekkelijk bedrag in de aanbieding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan